"دولت مخفي" در حال شكل‌گيري است

بيش‌ از 80 درصد از فيلم برداري مجموعه تلويزيوني "دولت مخفي" شبكه دو سيما به پايان رسيده است.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي  رسانه ملي ، مدير شبكه دوسيما از پشت صحنه مجموعه تلويزيوني دولت مخفي در اردوگاه باز سازي شده اسراي ايران در عراق كه در پادگان امام علي در رباط كريم بنا شده باز ديد كرد.   
 
در اين بازديد جمعي از آزادگان نير حضور داشتند و در بخش‌هاي مختلف اردوگاه بازسازي شده، خاطرات سخت دوران اسارت خود را يادآوري مي‌كردند.   
 
مجموعه دولت مخفي تصويرگر اردوگاه اسراء است . علي بخشي زاده در اين بازديد از آزادگان سرافراز ايراني تجليل كرد و گفت : تلاش و زحمات چندين ماهه عوامل توليد اين مجموعه ارزشي دفاع مقدس نيز براي ثبت اين حماسه‌ها شايسته قدرداني است . وي افزود : يكي از اهداف شبكه دو سيما نشان دادن حماسه هايي است كه در دوران دفاع مقدس و پس از آن آفريده شد تا بتوانيم اين ميراث ارزشمند را به نسل جوان و نسل هاي آينده منتقل كنيم.  
 
توليد مجموعه تلويزيوني دولت مخفي از نوروز سال گذشته آغاز و تاكنون بيش از 80 درصد از كار فيلم برداري ، تدوين صداگذاري و موسيقي آن  به پايان رسيده و انتظار مي رود كه از پائيز سال آينده براي  نمايش از شبكه دو سيما آماده شود.
 
موضوع مجموعه تلويزيوني دولت مخفي جواني بنام سعيد است كه پژمان بازغي ايفاء  گرنقش آن  است . وي با آغاز جنگ تحميلي زندگي و محيط آرام خانواده خود را در شمال كشور رها مي كند و براي ياري رساندن به رزمندگان اسلام به جبهه مي رود و به اسارت دشمن در مي‌ْآيد .   
 
اين مجموعه به كارگرداني راما قويدل در 28 قسمت 45 دقيقه اي و به سفارش شبكه دو سيما در حال توليد است.  
 
پژمان بازغي، لاله اسكندري، مهدي صباغي و علي اوسيوند از بازيگران اصلي مجموعه دولت مخفي هستند.

انتهای پیام/ص
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار