مهمترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: اسلام هراسی مقدمه‌‌ای برای ورود به پروژه ایران هراسی/ ایران به دنبال تولید سلاح کشتار جمعی نیست،عزم جدی دولت و دستگاه قضا برای مبارزه با مفاسد اقتصادی و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

اسلام هراسی مقدمه‌‌ای برای ورود به پروژه ایران هراسی/ ایران به دنبال تولید سلاح کشتار جمعی نیست

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/10/27/1936758_356.jpg

رئیس‌جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران یکی از اهداف مهم خود یعنی مقابله با طرح ایران‌هراسی در سال‌های گذشته را پیگیری کرد و امروز برای جهانیان روشن شده که این نظام اسلامی نه تنها به دنبال سلاح هسته‌ای و کشتار جمعی نیست که طبق فتوای مقام معظم رهبری این کار حرام است، بلکه این ملت در سال‌های گذشته قربانی سلاح‌های کشتار جمعی بوده‌اند.


بررسی گزارش آمانو در نشست فوق العاده شورای حکام / بودجه آژانس اجرای توافقنامه ژنو را تامین نمی‌کند

 نماينده ايران در آژانس بين المللي انرژی اتمی از ارائه گزارش جديد يوکيا آمانو مديرکل آژانس درباره برنامه صلح آميز هسته‌ای ايران خبر داد.


شهیدی که رسیدن به حاکمیت اسلام و قرآن را هدف اصلی و شهادت را روش اصلی مبارزه دانست

شهيد "سيدمجتبي تهرانی معروف به نواب صفوي"به منظور مبارزه با کج‌روي‏‌هاي "احمد کسروي" از نجف اشرف به ايران آمد و با تشکيل "جمعيت فداييان اسلام" به مبارزه با بدخواهان و بدانديشان پرداخت تا اینکه سرانجام به همرا سه تن دیگراز یارانش در 27 دي 1334 شمسي تيرباران شده و به خيل شهدا پيوستند.


بیداری اسلامی بشارت و علامت بزرگی از تحقق وعده الهی است/ مراقب تحرکات گروه‌های تکفیری باشیم

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه امت اسلامی همانند یک جسم و جسد واحد هستند، گفت: از همه علما مراجع دینی و شخصیت‌های با نفوذ در جهان اسلام می‌خواهیم با یک موضع‌گیری واحد و در یک صف در مواجهه با این توطئه و فتنه مذهبی و مقابله با تکفیر قرار گیرند.


توسعه زمین‌های حاصل‌خیز خوزستان اولویت ملی است/ تصفیه خانه اهواز هفته آینده به مرحله بهره‌برداری می‌رسد

 رئیس دفتر رئیس جمهور گفت:‌ قرار است ۵۵۰ هزار هکتار از زمین‌های حاصل خیز خوزستان به بهره‌وری بالا برسد تا بسیاری از نیازهای غذایی کشور تأمین شود.


بیست و هفتیمن کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی آغاز شد

بیست و هفتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی دقایقی پیش با حضور رئیس جمهور آغاز شد.


عزم جدی دولت و دستگاه قضا برای مبارزه با مفاسد اقتصادی

 وزیر دادگستری گفت: دولت به شکل گسترده‌ای در حال فراهم کردن بستر فرهنگ سازی برای جلوگیری از بروز فساد اقتصادی در نظام است و هر هفته دولت جلسه‌ای را با وزیران در این رابطه برگزار می‌کند.


از آخرین جزئیات رد مال "مه آفرید" تا ممنوع‌الخروج شدن مرتضوی

 مهمترين رويدادهاي دستگاه قضا از جمله آخرین جزئیات رد مال "مه آفرید"، ارجاع پرونده تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی به شعبه رسیدگی کننده، احضار "سعید مرتضوی" به دادسرای کارکنان دولت، صدور حکم "فاطمه هاشمی" چهارشنبه، پایان دی‌ ماه؛ زمان اعلام رای پرونده متهمان اختلاس از "بیمه ایران"، مرتضوی ممنوع‌الخروج شد، عامل جنایت خیابان مدنی امروز محاکمه می‌شود، مهمترین اخبار قضا در هفته‌ای که گذشت، بود.


هشدار "باهنر" نسبت به خطر تغییر جریان در مجلس آینده/توضیحات "عارف" از برنامه‌های حضور در انتخابات

مهمترین عناوین احزاب در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.


توجه به توان داخلی نتایج مطلوبی را برای کشور رقم می‌زند

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد با بیان اینکه هر کجا به توان داخلی توجه کردیم نتایج مطلوبی حاصل شده است، گفت: دانشجویانی که همزمان با تحصیلات خود در تشکل‌های دانشجویی فعالیت‌ می‌کنند از آمادگی‌ بیشتری برای ورود به عرصه تجاری‌سازی و توسعه فناوری‌های نو برخوردارند.


از سفر "ظریف" به کشورهای عربی منطقه تا بلند شدن دود سفید از "توافق ژنو"

جزئیات دیدار عراقچی و اشمید، رسیدن سرعت سانتریفیوژها به600 متر، وجود زمینه‌های مناسب گسترش ایران و ایرلند، واکنش رسانه‌ها وشخصیت‌های جهانی به مرگ شارون،برچیده نشدن ساختارهسته‌ای ایران و اجرایی شدن گام اول،بررسی تحولات لبنان، منطقه و بحران سوریه، بازیگری کلیدی ایران درحل بحران سوریه و مذاکرات آتی ایران و آژانس انرژی اتمی در 19"بهمن" از مهم‌ترین عناوین خبری هفته گذشته حوزه سیاست خارجی است.



بررسی بودجه بخش آب در لایحه بودجه سال 1393 کل کشور

 مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه سال 1393 کل کشور در بخش آب را بررسی کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار