سینماگران همچنان از وضعیت نامطلوب هوا و ادامه پیدا کردن این روند ابراز گله‌مندی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، سینما در این هفته اخبار خود به جشنواره فیلم فجر اختصاص داده بود و شاهد اعلام اسامی نهایی فیلم های بخش مسابقه، داوران بخش مستند، زمان و قیمت بلیت‌های جشنواره بودیم به طوری که هزینه خرید بلیت‌های جشنواره با خبر احتمال افزایش قیمت همراه بود که البته با تکذیب این خبر دبیر جشنواره مطرح کرد که قیمت بلیت‌ها براساس موقعیت جغرافیایی شهر تعیین شده است.


پیش‌فروش اینترنتی بلیت آثار حاضر در سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از ۳۰ دی‌ماه و از طریق سایت این رویداد بین‌المللی آغاز می‌شود و مردم می تواند از میان فروش 44،22 و77 یکی از نرخ های فروش بلیت را انتخاب کنند.





از دیدارهای این هفته ایوبی می‌توان به بازدید از پشت صحنه "معراجی ها" اشاره کرد که به طور مستقیم از وضعیت این منطقه با خبر شود.


هفتمین جشن منتقدان سینمایی نیز با اعلام برگزیدگان خود به پایان رسید و فیلم دربند، پرویز شهبازی و نازنین بیاتی به عنوان بهترین های بخش فیلم، کارگردانی و بازیگری معرفی شدند اما این مراسم با حاشیه هایی نیز همراه بود که اکثر مهمانان از جمله بابک حمیدیان، مسعود کیمیایی و فرشته طائر پور نسبت به آلودگی هوا ابراز گله مندی کردند و در این میان باز هم رضا عطاران علاقمندان به خود را با بیان حرف خوشحالی از پایان شمق در عقرب سینما، بیشتر کرد.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار