پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: کری‌خوانی سرخابی‌ها که منجر به توهین شده امری ناپسند است و رسانه‌ها هم نباید به حواشی دربی بپردازند.

بهتاش فریبا درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره دربی روز جمعه گفت: تیم فوتبال استقلال به دلیل صدرنشینی‌اش و بردهای پی‌درپی، در شرایط روحی بهتری نسبت به تیم فوتبال پرسپولیس به سرمی‌‌برد و از طرف دیگر تیم پرسپولیس هم برای کسب امتیاز این مسابقه و صعود به صدرنشینی بی‌شک با توان مضاعفی به میدان می‌آید.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در ادامه افزود: برگ برنده تیم فوتبال استقلال خط هافبک و برگ برنده تیم فوتبال پرسپولیس بازیکنان کناره میدان هستند.

وی بیان کرد: تساوی دربی ربطی به ماه دی ندارد و فوتبال هم مانند بازی‌های دیگر برد یا باخت یا تساوی دارد و از الان نمی‌توان نتیجه‌ای را برای این رقابت‌ پیش‌بینی کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص تاثیر جدایی نکونام از این تیم در دربی اظهار داشت: جدایی نکونام لطمه‌ای به تیم وارد نمی‌کند و تجربه‌های اخیر نشان داده است که نبود نکونام سرعت در انتقال توپ را در میدان بالا برده است.

فریبا تصریح کرد: حساسیت در بازی امری طبیعی است اما نباید گذاشت این حساسیت‌ها به حد کاذب برسد زیرا یکی از دلایل تساوی همین حساسیت‌ها و استرس‌های قبل از بازی است.

وی با اشاره به کری‌خوانی‌های سرخابی‌ها گفت: کری‌خوانی در فوتبال امری زیباست اما نباید منجر به توهین به طرف مقابل شود البته رسانه‌ها هم به این کری‌خوانی‌ها دامن می‌زنند، اما امیدوارم این کار شرایط دو تیم را نامطلوب نکند.

 فریبا درباره بازیکنان سرنوشت‌ساز در ترکیب دو تیم در جریان این شهراورد بیان کرد: در تیم استقلال مهدی رحمتی، عمران‌زاده، آندو تیموریان و خسرو حیدری و در تیم فوتبال حیدری پرسپولیس سید جلال حسینی، خلعتبری، صادقیان بیش از سایر بازیکن‌ها می‌توانند برای دریافت این 3 امتیاز برای دو تیم تأثیرگذار باشند.

پیشکسوت فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط فعلی فوتبال و نارضایتی طرفداران فوتبال، بیشتر از 40 تا 50 درصد صندلی‌های استادیوم پر نخواهد شد.

انتهای پیام/
 
برچسب ها: فریبا ، حاشیه ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار