مدیر اداره جامع خدمات رفاه و مشارکتهای اجتماعی شهرداری منطقه 12، از اجرای پیشگیری از آزار کودکان در محلات این منطقه خبر داد.

مهرآفرین فخاری در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:  اجرای طرح پیشگیری از آزار کودکان و آسیب های اجتماعی و مفاسد اخلاقی در محلات 13 گانه منطقه 12 در دستور کار اداره جامع خدمات رفاه و مشارکتهای اجتماعی قرار دارد.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: فضاهای بی دفاع شهری مناسب ترین بستر برای ایجاد آسیب های اجتماعی کودکان، مفاسد اخلاقی و آزار کودکان است.
 
فخاری با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت:  در این طرح کارشناسان اجتماعی اداره جامع خدمات، رفاه  مشارکت های اجتماعی به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی، مفاسد اخلاقی و آزار کودکان در محلات 13گانه منطقه 12 حضور خواهند یافت.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: جمع آوری کودکان خیابانی و بی خانمان در محلات 13 گانه منطقه 12، پیشگیری از  آسیب های اجتماعی، مفاسد اخلاقی وآزار کودکان، معرفی کودکان بی خانمان و بی سرپرست به بهزیستی از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
فخاری در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 افزود: شناسایی و اصلاح فضاهای بی دفاع شهری به منظور پیشگیری از گسترش آسیب های اجتماعی، مفاسد اخلاقی و آزار کودکان در  محلات 13 گانه منطقه 12، برگزاری دوره های آموزش آشنایی با پیشگیری از آسیب های اجتماعی، مفاسد اخلاقی و آزار کودکان، توزیع بروشور، سی دی و پکیج های آموزش با موضوع مرتب از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: کودک ، محلات ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار