سارق 150 پرونده تزئینی و کبوتر در جریان تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، روز گذشته يكي از شهروندان تفرشي به پلیس آگاهی اين شهرستان مراجعه و اظهار داشت: شب گذشته پس از مراجعه به منزل متوجه شدم چند طوقه پرنده زينتي قيمتي كه در منزل نگهداري مي كردم به سرقت رفته است . با طرح شكايت اين شهروند تفرشي يك گروه انتظامي برای بررسي موضوع به محل سرقت رفته و پس از بررسي دقيق متوجه شدند كه در هاي منزل مالباخته با فشار باز شده و سارق با شكستن قفل ها وارد ساختمان شده است . پس از بازرسي ماموران انتظامي از محل سرقت تحقيقات براي شناسايي سارق يا سارقان احتمالي آغاز شد .

سرگرد سيروس دالوند فرمانده انتظامي شهرستان تفرش در تشريح اين خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: پس از تحقيقات فني و گسترده پليس آگاهي سارق در محل زندگي خود در يكي از محله هاي قديمي شهرستان شناسايي و دستگير شد .

وي با اشاره به كشف 150 طوقه كبوتر و پرنده تزئيني سرقتي از محل اختفاي متهم خاطر نشان كرد:ارزش پرنده هاي كشف شده يكصد ميليون ريال مي باشد .

سرگرد دالوند در پايان تصريح كرد: متهم پس از تشكيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه جرايم موضوع را در اسرع وقت براي پيگيري ماموران از طريق مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.‬

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار