کارشناس فوتبال کشورمان گفت: در اینکه پرسپولیس از استقلال به مراتب بهتر بازی می‌کند شکی نیست ولی ضعف استقلال نشان دهنده باخت این تیم در بازی دربی نیست.

رضا کرمانی‌مقدم در خصوص دربی 78 استقلال – پرسپولیس به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: جمعه برای هفتادوهشتمین بار است که 2 تیم مقابل همدیگر قرار می‌گیرند و هنوز هم جذابیتش در دل هوادار حفظ شده است زیرا این 2 تیم از رقبای سنتی همدیگر هستند و در جامعه از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه افزود: دربی 78 دو تیم باید متفاوت‌تر از دربی‌ها دیگر باشد زیرا دو تیم در جایگاه حساسی از جدول قرار گرفته‌اند.

کرمانی‌مقدم از لحاظ فنی هم تصریح کرد: به لحاظ فنی همه چیز مشخص است قطعا تیم پرسپولیس بهتر از استقلال است ولی حتی زمانی که ما بازیکن بودیم ضعف یک تیم ملاک باخت آن تیم در دربی نبود و هنوز هم این فرضیه اشتباه است که بگویم تیمی که ضعیف است بازنده دربی خواهد بود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به شرایط دو تیم هم اذعان کرد: البته باید حواسمان به استقلال باشد زیرا استقلال هم تیم دست و پا بسته‌ای نیست ولی پتانسیل پرسپولیس امسال از استقلال قوی‌تر است و بازیکنان زیادی دارد و استقلال بازیکنان خوب کلیدی زیادی را در این فصل از دست داده است ولی من احتمال برد پرسپولیس را می‌دهم.

وی با توجه به سرمربیان دو تیم هم تصریح کرد: قطعا "دایی" سرمربی تیم پرسپولیس برای تساوی به میدان نمی‌رود و برای کسب امتیاز لازم هم به جهت برد و هم به جهت صعود به رده‌های بالای جدول بازی می‌کند و درست است تیم امیر قلعه‌نویی چهار امتیاز از پرسپولیس بیشتر است ولی او نیز برای برد به میدان می‌آید و تفکرش این است که باهوش و هجومی بازی کند تا از این بازی هم برد کسب کند.

کرمانی‌مقدم در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بازی پیش رو استقلال – پرسپولیس فارغ از هر نتیجه ضمن آشتی هوادارا با ورزشگاه نوید یک فوتبال خوب و تماشاگر پسند داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار