نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شواری اسلامی گفت: قشرهای مختلف مردم سیستان و بلوچستان بویژه شهرستانهای این حوزه در انتخابات ریاست جمهوری حضور و مشارکت تاثیرگذار و با معنی داشته اند و بر همین اساس خواستار توجه خاص دولت به این منطقه هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهد ان .، یعقوب جدگال در جمع مردم، مسوولان و معتمدان چابهار با حضور استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه مردم چابهار در عرصه های مختلف انقلاب حضوری فعال دارند، افزود: با وجودی که مردم این منطقه همیشه و در همه حال در عرصه های مختلف انقلاب مشارکت داشته اند متاسفانه شرایط اقتصادی مناسبی را احساس نکرده اند.

به گفته وی، هم اینک برخی نقاط در شهرستان چابهار وجود دارد که دانش آموزان آنها به دلیل فقدان راههای ارتباطی هنوز رنگ شهر را ندیده اند و با لوازم و شرایط زندگی شهری و امروزی بیگانه هستند.

جدگال با بیان اینکه مردم این منطقه با مشکلات مختلفی رو به رو هستند، تصریح کرد: مردم از دولت تدبیر و امید انتظار دارند چالش های موجود در حوزه کشاورزی، فعال سازی بازارچه های مرزی، اشتغال و مشکل بیکاری و ایجاد شرایط عادلانه در بکارگیری نیروهای بومی و اختصاص پست های مدیریتی و اجرایی را حل و تدابیر لازم را اتخاذ کند.

وی با اشاره به وجود بیش از هزار پرونده برای صدور شناسنامه در فرمانداری و مراجع ذیصلاح قانونی خواستار تسریع و رفع مشکل مردم در صدور شناسنامه به عنوان سند هویت ملی شد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشد فزاینده جمعیت شهرستان چابهار و به ویژه مهاجرت پذیر بودن این منطقه خواستار توجه لازم برای جذب نیروی انسانی و تجهیزات لازم اداری و آموزشی در آموزش و پرورش شهرستان چابهار شد./س

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.