فرماندار شهرستان دهگلان از تجمیع و تقسیط تسهیلات معوقه کشاورزان دهگلانی خبر داد.

 

به گزارش خبر نگار باشگاه خبرنگاران سنندج  ، رضایی  در کارگروه کشاورزی شهرستان دیواندره گفت: در سال جاری در سه شعبه بانک کشاورزی شهرستان دهگلان به چهار هزار و 320 کشاورز بیش از 430 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه این میزان پرداختی معادل 16 درصد تسهیلات کشاورزی استان کردستان است گفت: تاکنون بیش از 50 درصد خسارت محصولات کشاورزان شهرستان دهگلان پرداخت شده است.

فرماندار دهگلان گفت: تاکنون هزار و 55 میلیارد ریال تسهیلات به بهره برداران شهرستان دهگلان پرداخت شده است که این رقم 15 درصد تسهیلات کشاورزی استان کردستان است.

وی اعتبارات بخش کشاورزی استان کردستان را 22 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: تاکنون حدود پنج میلیارد و 216 میلیون تومان اعتبار به شهرستان دهگلان تخصیص یافته است.

فرماندار دهگلان گفت: در همین راستا تاکنون 260 پرونده برای دریافت تسهیلات به بانک کشاورزی معرفی شده و از این تعداد 20 مورد پرداخت شده است.

رضایی با اشاره به اینکه با اتمام و تکمیل ایستگاه های پمپاژ آب و واگذاری اراضی به بهره برداران همه اراضی پایاب کشاورزی زیر کشت خواهد رفت گفت: با بهره برداری کامل از پایاب این سدها سالانه بخش قابل توجهی به تولیدات محصولات زراعی و باغی شهرستان افزوده خواهد شد./س
انتهای خبر/

برچسب ها: تکمیل ، کشاروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.