مدیر فنی تیم فوتبال ابومسلم خراسان گفت: با هزینه 800 هزار تومانی که هزینه ناچیزی است و 6 بازیکن امید نمی‌توان از سد پیکان گذشت و وفایی مدیر عامل تیم ابومسلم باعث سقوط و نابودی تیم ابومسلم است.

خداداد عزیزی، مدیر فنی تیم فوتبال ابومسلم در خصوص شرایط تیمش و نتایج ضعیف در لیگ دسته یک به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از بازیکنانمان توقع آن چنانی نداریم 6 نفر این بازیکنان زیر 23 سال و امید هستند. بی‌پولی به تیم فشار آمده است و با این وضع راه به جایی نخواهیم برد.  

وی در ادامه افزود: اگر با این روند پیش برویم قطعا به دسته پایین‌تر می‌رویم و این چندان برازنده تیم خوب ابومسلم نیست.  

عزیزی با اشاره به عدم حمایت مسئولان استانی عنوان کرد: متاسفانه کسی از مسئولان فکری به حال ابومسلم نمی‌کند یا وضع بحرانی تیم را حل نمی‌کند در واقع هیچ کدام قولی نمی‌دهند تا تیم از این شرایط خارج سازند،شهردار مشهد قولی داده است اما وعده وعید تا کی. خواهشمندم از مسئولین شهر مشهد بپرسید که آیا تیم ابومسلم تیم شهر شما نیست؟!  

مدیر فنی تیم فوتبال ابومسلم عامل نابودی ابومسلم را مدیرعامل این تیم دانست و تصریح کرد: 50 درصد از علت نابودی ابومسلم شخص وفایی مدیر عامل این تیم است و در واقع تیم را گرفته است.من می‌گویم شما که پول نداشتی چرا ابومسلم را بدبخت کردی؟! ازجان این فوتبال چه می‌خواهید؟! آیا دنبال شهرت هستید؟! خلاصه باید بگویم که این شخص در کل باعث انحطاط و نابودی تیم شده است.  

وی در خصوص باخت به تیم پیکان هم گفت: وقتی تیم با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند وقتی ما پول نداریم چه طور می‌توانیم از سد پیکان عبور کنیم باید بگویم که با 800 هزار تومان نمی‌توان تیم پیکان را شکست داد.  

عزیزی ادامه داد: باور کنید خسته شده‌ام شما می‌دانید برای هر اقدامی باید شرایط مالی را سنجید از لحاظ روحی به بن بست رسیده‌ام ماچه کار کنیم؟! چه قدر پول بدهیم نباید در این شرایط از ما توقعی داشت.  

مدیر فنی تیم ابومسلم عنوان کرد: مسئولان استانی باید تکان بخورند مگر این تیم تیم شهرستان نیست تا کی این تیم و نتایج آن روی روح و روان مردم فشار بیاورد اگر می‌خواهند انتظارات را برآورده کنیم باید فکری به حال و وضع این تیم بکنند.  

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم مسئولان استانی به فکر تیم ابومسلم باشند تا شاهد درخشش تیم خوب خراسانی در لیگ دسته یک و صعود به لیگ برتر و افتخارآفرینی در مقابل تیم‌های بزرگ باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: عزیزی ، ابومسلم ، فوتبال ، لیگ ، وفایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار