در ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور و از هفته پانزدهم این مسابقات، عصر دیروز تیم ابومسلم در تهران مقابل پیکان تن به شکست داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، شاگردان علی حنطه که پیش از این مسابقه به دلیل تعطیلی تمریناتشان آمادگی کاملی نداشتند، در تهران با نتیجه 3 بر یک مقابل پیکان تن به شکست دادند.

شاگردان علی حنطه در نیمه اول این بازی توانستند بازی پا یاپایی را مقابل پیکانی‌ها انجام دهند و در دقیقه‌40 بازی نیز صاحب یک ضربه پنالتی شدند که این ضربه را مصطفی طیبی نتوانست برای مشکی‌ها به گل تبدیل کند. ابومسلمی‌ها که در نیمه دوم بازی با خستگی زیادی همراه بودند، 3‌گل را از حریف دریافت کردند و فقط موفق شدند یکی از گل‌های خورده خود را جبران کنند. ابومسلم با این شکست 15‌امتیازی باقی ماند و در جایگاه دهم جدول گروه2 قرار گرفت.

سرمربی تیم ابومسلم پس از این شکست به شهرآرا گفت: بازی سختی را پیش‌رو داشتیم و با توجه به مشکلات مالی و تعطیلی تمرینات نتوانستیم آمادگی خوبی داشته باشیم. علی حنطه ادامه داد: همه بازیکنان ما در این مسابقه جوان بودند و در نیمه دوم و بعد از اینکه نتوانستیم پنالتی را به گل تبدیل کنیم، بچه‌ها دیگر توانی برای راه رفتن نداشتند./ش

برچسب ها: شکست ، ابومسلم ، پیکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.