سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران گفت: میثاق در حدی با قدرت ظاهر شده که تساوی‌اش در لیگ برتر برای همه سوال برانگیز است، این شخصیت با زحمت شکل گرفته و به همین دلیل خوشحالم.

محمود خوراکچی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: یادآوری کرده بودم که زمزم را با وجود قعرنشینی حریف کوچکی نمی‌بینیم و همانطور که مقابل گیتی پسند بازی کردیم در برابر دیگر نماینده اصفهانی نیز ایستادگی می‌کنیم، از سوی دیگر چند هفته‌ای است که به دلیل مصدومیت و محرومیت با هفت بازیکن در بازی‌ها حاضر می‌شویم همین امر باعث خستگی مشهود بازیکنانم شده پس تساوی در اصفهان قابل قبول بود. جو و شرایط نامطلوبی که این تیم برای رقابت به وجود آورده بود بیشترین تاثیر را در رضایتم از تساوی داشت. در تمرینات پیش از بازی فشار را کم کرده و با تمام توان تمرینات را انجام ندادیم اما با این وجود از شخصیت قهرمانی که میثاق به خود گرفته خوشحالم چرا که تساوی این تیم برای همگان سوال برانگیز می‌شود اما باید این مهم را در نظر گرفت که در نیم فصل دوم هیچ تیمی دست و پا بسته نیست و همه با تمام قدرت برای ایجاد آخرین تغییرات به مصاف رقبا می‌روند.

سرمربی تیم فوتبال میثاق تهران افزود: روز گذشته در اصفهان تماشاگران در ازای تشویق تیم خود شرایط را برای میثاق سخت کردند البته با این وجود معتقدم حضور آنها حتی در اوج اعتراض برای فوتسال مفید است و هیجان را به وجود می‌آورد اما می‌دانم که حواشی دیروز تعیین شده بود زیرا سال‌ها در اصفهان کار کردم و تمام هواداران من را مورد محبت خود قرار می‌دادند و شناخت کافی از من دارند و نیازی به توهین نبود مگر اینکه این سخن‌ها و حواشی‌ جهت‌دار باشد در غیر این صورت چندهفته پیش که میثاق تیم اول اصفهان را شکست داد، شرایط مشابهی رقم می‌خورد اما برخلاف تصور، تیم گیتی پسند حتی به هواداران خود هم شخصیت بخشیده تا به رقبا احترام بگذارد در پی عصبانیت پس از مقابله با زمزم اشاره کردم که تلافی رفتارهای غیراخلاقی زمزم را با گیتی‌پسند تسویه می‌کنم اما اشتباه خود را قبول دارم مسئولان گیتی پسند در تمام مدت حضورمان در اصفهان شرایط خوبی را به وجود آوردند و لایق فراهم آوردن بهترین شرایط در تهران هستند.

خوراکچی در ادامه بیان داشت: زمزمی‌ها حتی زمان تمرین در سالن هم به ما ندادند و به ادعای خود مقابله به مثل کردند این در حالی‌است که در تهران چنین مشکلاتی را برایشان به وجود نیاوردیم کادر فنی فصل گذشته در جریان کامل امور هستند اما تیم فعلی به جای بحث‌های فنی درگیر حواشی شده در غیر این صورت با بهترین بازیکنان و در شرایط ایده‌آل که باشگاه تمام امکانات این تیم را فراهم کرده کسب 7 باخت از 10 بازی نتیجه منطقی و رضایت بخشی نیست با وجود حضور بازیکنان با تجربه و شرایط ایده‌آل تیمی حضور در قعر را باید مشکل دانست تا کارشناسان اظهار نظر کنند که مشکل زمزم کجاست. معتقدم زمزم با کادر فنی کنونی حیف می‌شود زیرا تنها کار مفید این تیم فرستادن پاس‌های بلند پشت دیوار دفاع میثاق توسط دروازه‌بان تیم بود و در طول بازی با وجود اینکه متوجه شدند ما از تاکتیک آن‌ها باخبریم، قدرت فنی لازم را برای تغییر تاکتیک نداشته از سوی دیگر می‌دانستد آنقدر ابتدایی بازی می‌کنند که حتی با تغییر شیوه‌ی بازی نیز از پس میثاق برنیایند. توصیه می‌کنم به جای رسیدگی به حواشی این تیم در فکر سر و سامان دادن وضعیتش باشد.

وی خاطرنشان کرد: حضور مهدی اکبر و صادقی در سالن و تعریف آن‌ها از شیوه‌ی رقابت میثاق و تبادل پاس این تیم بهترین اتفاق بود زیرا همدلی، همکاری و توانایی تمام اعضای تیم به میثاق چنین شخصیتی بخشیده است. تیم داوری روز گذشته عملکرد خوبی داشت و در صورتی‌که ما پنالتی نقطه دو خود را از دست نمی‌دادیم پیروز میدان بودیم.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: افضلی ، میثاق ، تماشاگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار