سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران گفت: عدم هماهنگی داوران بازی و بی تجربگی داور دوم رقابت را به حاشیه برد.

محمود خوراکچی سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: رقابت دیروز به نسبت انگیزه بالای بازیکنان و کادر فنی تیم شهرداری ساوه برای کسب امتیاز بازی دشوار بود تلاش بی وقفه، هماهنگی بازیکنان و تبادل پاس در تیم حریف گویای این بحث بود شاگردان ابطحی یکی از بهترین بازی‌های خود در فصل را به نمایش گذاشتند زیرا میثاق جایگاه و شخصیت قهرمانی گرفته و همین فاکتور انگیزه و توان رقبا را برای شکست این تیم افزایش می‌دهد. به منظور دستیابی به چنین جایگاهی و همچنین تقدیر از توان و پتانسیل آنها در فوتسال برای قدردانی مقابل بازیکنانم سر تعظیم فرود می آورم.
 
وی افزود: با وجود اینکه امتیاز بازی به سبب برتری نتیجه در دست ما بود اما در دقایق پایانی به استفاده از پاورپلی روی آوردیم تا بازی جذابیت‌های خود را داشته باشد البته عدم حضور سلطانی به سبب مصدومیت در هفته‌های گذشته تاثیر گذار بود اما از جایی که سلامتی بازیکنانم از اهمیت بالایی برايم برخوردار است به جز به کارگیری از وی در پاورپلی اجازه بازی داده نشد تا این بازیکن در شرایط بازی قرار گیرد و برای دیدار هفته بعد هیچ مشکل جسمی در ترکیب قرار گیرد.

خوراکچی در خصوص داوری این دیدار اظهار داشت: حاشیه‌های کمرنگ این دیدار به دلیل عدم هماهنگی 2 داور حاضر در سالن بود حسینی داور با تجربه و منصف لیگ برای کنترل و مدیریت داور دوم که جوان و بی‌تجربه بود کنترل بازی را از دست داد تا سوت‌های نابه جا باعث درگیری در بازی شود. به عنوان مربی تیم پیروز قصد بی‌احترامی به داوران دیدار را ندارم اما 2 پنالتی 100 درصد یکی به نفع میثاق و دیگری برای شهرداری ساوه گرفته نشده تا ضعف داوری به چشم آید. گمان می‌کنم برای لحظاتی از بازی داور بازیکنان را با مدعوین به جشن اشتباه گرفته بود و کارت های خود را همانند کارت عروسی بین آن‌ها پخش می‌کرد که همین امر تمرکز هر 2 طرف را برهم زد. اخراج مجتبی حسن‌نژاد نیز در همین راستا صورت گرفت امیدوارم در دیگر بازی‌ها قضاوت داوران بهترین شرایط را برای تیم‌ها به وجود آورد.

خوراکچی در ادامه بیان داشت: دوشنبه بازی دشواری مقابل زمزم خواهیم داشت که تیم حرفه‌ای هیچ گاه رقبای خود را دست کم نمی گیرد تمام استراتژی‌ها وبرنامه‌هایی را که برای گیتی پسند در نظرداشتیم بار دیگر برابر زمزم اجرا خواهیم کرد تا با کسب امتیاز کامل بازی بار دیگر در جمع سکونشینان باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: خوراکچی ، تهران ، میثاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار