5 پسری که دختران دبیرستانی هالیوود را با ترفند به خانه‌ای خالی از سکنه کشانده و پس از حبس، آنان تا جایی مورد تجاوز جنسی قرار می‌دادند تا از التماس‌های مکرر بی‌هوش شوند، در دادگاه محکامه شدند.

به گزاش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، اريكااوري 16 ساله و ياتريشيا مونتس 15 ساله پس از فريفتن دوست دبيرستاني خود و سوءاستفاده از اعتماد آنان طبق نقشه قبلي قربانيان را به منزلي در هاليوود فلوريدا به بهانه نشست در جمع دوستانه منتقل نموده و پس از حبس نمودن، آنها را مورد ضرب و شتم وحشيانه و سوءاستفاده جنسي قرار مدادند.

جايوان ولفورك 19 ساله (رئيس باند) در اتهام به تجاوز دختر 16 ساله به عنوان متهم اصلي كه براساس آخرين مدرك تازه كشف شده در ارتباط با اين پرونده اتهام وي محرز گرديد و موجب گرديد آن را كه اتفاق افتاده در دادگاه بازگو كرد. (پيش‌تر وي كليه اتهامات وارده را رد و خود را بي‌گناه مي‌دانست)

رئیس این باند به همراه 4 تن دیگر از دوستانش در اتهام با تجاوز جنسي ضرب و شتم و آدم ربايي در اول نوامبر سال 2013 دستگير شده بودن اما به دليل رد اتهامات و موفق بودن وكلاي مدافع به دليل نبودن مدرك كافي و قابل قبول براي دادگاه محاكمه نشده بودند.

براساس فيلم گرفته شده توسط دوربين موبايل اريكا اوري از زماني كه قرباني (دوست اريكا و ياتريشما) براي رهايي التماس مي‌كرد با اسپري فلفل و ضرب و شتم وحشيانه مورد حمله قرار گرفت و در حالي كه نيمه بيهوش بود مورد تجاوز قرار گرفت عاملين اين جنايت پس از پخش فيلم در مقابل هيئت منصفه و رئيس دادگاه، قربانيان و خانواده‌هاي آنان بهت زده شده بودند.

به گفته متهمان این پرونده دختران هرچه بیشتر التماس می‌کردند، آنان بیشتر برای ادامه تجاوز وحشیانه تر تشویق می‌شدند و این کار تا جایی ادامه می‌دادند که دختران کاملا بی‌هوش می‌شد.

براساس اطلاعات اين گوشي، فيلمهايي كه توسط سينگتون شامل 11 مورد كليپ تصويري ديگر از تجاوز جنسي به 11 دوست نزديگ ديگر با تريشا و اريكا ضبط مي‌شده است هر پنج متهم اين پرونده به اتهام آدم ربايي و تجاوز پس از تكميل پرونده محاكمه شدند.

گفتنی است، اين پرونده به دليل وجود قربانيان بيشتر كه در شمال ميامي نيز اتفاق افتاده روند رسیدگی به این پرونده را كندتر مي‌كرد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار