معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران به بخشی از منشور دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: بخش عمده ایی از بندهای موجود در منشور دولت یازدهم با آموزهای دینی و اعتقادی ما عجین شده است.

سید ˈشهاب الدین چاووشیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با بیان اینکه دولت تدبیر و امید به سمت اصلاح امور در مدار اعتدال پیش می رود، بیان کرد: اعتدال، مدار اندیشه دین مبین اسلام است و راهی که می تواند در تمامی عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... پیش رود، راه اعتدال است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران با بیان اینکه در کنار اعتدال، تصمیمات صورت گرفته باید بر مبنای تدبیر باشد، افزود: در شرایط کنونی جامعه اسلامی و انقلابی ایران نیازمند تدبیر و کسب اندیشه کافی برای رسیدن به نقطه مطلوب است.

چاووشی به سرمایه گذاری در تمامی بخش ها تاکید کرد و گفت: استفاده از کارشناسان مجرب، آگاه و نخبگان می تواند ما را در مسیر درست هدایت کند چراکه اگر قابلیت ها و ظرفیت ها را به خوبی بشناسیم می توانیم درست حرکت کنیم.

وی همچنین بر تعامل بیشتر دولت با مجلس تاکید کرد و افزود: باید محور حرکت را قانون قرار دهیم تا هدف اصلی دولت که توسعه گرایی است، محقق شود./س



برچسب ها: منشور ، دولت ، اسلام ، اعتدال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.