رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: به دلیل نداشتن مسابقات رسمی نوجوانان در سطح جهانی رده سنی جوانان را به مسابقات اعزام خواهیم کرد.

خسرو قمری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات المپیک نانجینگ چین در چند رشته مشخص شده است و ما به دلیل بازی در سطح جهانی برای نوجوانانمان نداریم از رده جوانان دو خانم و دو آقا را اعزام خواهیم کرد.

وی افزود: این مسابقات به صورت تلفیقی از کورس و کوهستان است ابتدا امتیازاتی را در مسابقات قهرمانی آسیا و کاپ آسیا کسب کنیم تا بتوانیم جواز حضور به المپیک آسیا را به دست آوریم.

وی در ارتباط با نحوه دعوت رکاب زنان به اردوی تیم ملی و حضورشان در این مسابقات اظهار کرد: براساس رنکینگ سال گذشته رکاب زنان و نتایجی که به دست آورده‌اند از یک تا دو هفته به اردو دعوت خواهند شد تا در آن جا به آمادگی نسبی برای المپیک نانجینگ چین برسند.

وی در خصوص وضعیت سرمربی رکاب زنان و نداشتن سرمربی برای این اردوها گفت: کمیته فنی در حال حاضر تشکیل اردوها را در برنامه‌ی خود دارد و آن در اولویت برنامه‌هایش قرار دارد و برای هدایت رکاب زنان نیز چند مربی داخلی را مشخص کرده‌ایم و ما با چند سرمربی خارجی نیز در حال مذاکره هستیم.

قمری در پایان در ارتباط با وضعیت انتخاب سرمربی برای رکاب زنان خاطر نشان کرد: مربیانی که با آنها مذاکره کرده‌ایم نظرات و برنامه‌هایشان را به ما ارائه داده‌اند کمیته فنی و فدراسیون هم براساس بودجه و کارنامه مربیان در حال بررسی است که پس از توافق بر سر مسائل مالی تا قبل از مسابقات هر چه سریع‌تر تکلیف سرمربی را مشخص کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: المپیک ، نانجبنگ ، اعزام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار