رییس فدراسیون دوچرخه سواری اظهار کرد: سرمربی فرانسوی به دلیل اختلاف مالی نتوانستیم به توافق برسیم.

خسرو قمری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص عدم حضور سرمربی فرانسوی در تیم ملی گفت: سرمربی فرانسوی از ما تقاضای مبلغ بالایی را داشت که ما نتوانستیم با توجه بر شرایط بودجه با آن به توافق برسیم.

وی افزود: علاوه بر قیمت بالا ما پس از بررسی‌هایی که انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که وی در حد و اندازه تیم ملی ما نبود و تخصص حرفه‌ای در زمینه‌ی پیست نداشت، شاید برای تیم ملی امید و جوانان می‌توانست ایده‌آل باشد ولی برای رکاب زنان بزرگسال ما مربی تخصصی نبود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با مربیان دیگری مذاکره کرده‌اند یا خیر خاطرنشان کرد: در حال مذاکره با چند مربی خارجی هستیم ولی متأسفانه به تعطیلات ژانویه آن‌ها برخورد کرده‌ایم، و دیروز پس از چند روز چند نفرشان از طریق ایمیل تمایل به همکاری کردند.

وی در ارتباط با ملیت آن‌ها افزود: مربیانی که با آن‌ها در حال مذاکره هستیم فرانسوی، آلمانی و چک هستند که پس از انجام مذاکرات ابتدایی و به توافق رسیدند به صورت جدی با آن‌ها به پای میز مذاکره خواهیم نشست.

وی افزود: با یک سرمربی استرالیایی نیز مذاکره کرده بودیم که در حال حاضر سرمربی تیم ملی مالزی است متأسفانه تا سال 2014 در اختیار آن‌ها است ولی از نظر فنی بسیار خوب بود که ما نتوانستیم آن را جذب کنیم.

قمری در خصوص رویدادهای ورزشی پیش رو این رشته گفت: سه مسابقه و رویداد مهم ورزشی از جمله مسابقات قهرمانی آسیایی قزاقستان المپیک نوجوانان چین، و مسابقات آسیایی اینچوان کره جنوبی را پیش رو داریم و ما از نیمه اول بهمن تمرینات تخصصی جاده را انجام خواهیم داد و برخی بازیکنان نیز در حال حاضر به صورت تخصصی تمرینات بدنسازی خود را شروع کرده‌اند و ما انشاالله پس از هماهنگی با استان کیش اردویی را در اسفند ماه آن‌جا برگزار خواهیم کرد و در بهمن ما نیز در اهواز به دلیل گرم بودن هوا نسبت بر شهرهای دیگر اردویی برپا خواهیم کرد تا رکاب زنان‌مان در اردوها بر آمادگی کامل برسند تا بتوانیم در مسابقات مهم آسیا به مقام‌های در خور نام ایران برسیم.

رییس فدراسیون دوچرخه در ارتباط با جلسه سازمان لیگ با نمایندگان باشگاه گفت: جلسه‌ای که در سازمان لیگ وبا حضور نمایندگان باشگاه‌ها و مدیر تیم‌های ملی برگزار شد، در خصوص تنظیم تقویم ورزشی 93 صحبت کردیم و قرار براین شد تا ادوها و مسابقات بر گونه‌ای باشد که هیچ تغییر و جابه جایی در تقویم انجام ندهیم وتمامی مسابقات و اردوها بدون تعطیلی انجام نشود ودر سازمان لیگ بر این نتیجه رسیدیم که تا 10 ماه آینده سال 93 را برنامه ریزی کنیم و پس از تایید آن در بهمن ماه در مجمع بر تصویب برسانیم.

قمری در ارتباط حضور نیافتن محمدپراش در کمیته استیناف خاطرنشن کرد: قضیه پراش برای ما دیگر تمام شده است وکارهای آن را پیگیری نخواهیم کرد و محمد خودش می‌داند که آیا می‌خواهد در کمیته استیناف شرکت کند یا خیر، زیرا زمان محرومیت وی آغاز نشده است و در آینده اگر بخواهد تخفیفی در مجازاتش بگیرد ما جلو نمی‌رویم و مدعی آن هستیم که افرادی که وارد این قضایا می‌شوند راهشان از ما جدا است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار