رئيس فدراسيون فوتبال ايران گفت: يوز ايراني در جام جهاني روي پيراهن ايران است و نمونه پيراهن ارسال شده و مشکلي ندارد.

کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال ايران در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: نمونه پيراهن تيم ملي ارسال شده و مشکلي ندارد و تيم ملي ما مي تواند از پيراهني با اين طرح اصيل ايراني وارد ميادين جام جهاني شود.

وی در مورد رونمایی از پیراهن تیم ملی گفت: بنابر دلایلی رونمای از پیراهن تیم ملی با نقش یوز ایرانی که قرار بود شش بهمن انجام شود به 12 بهمن موکول شد و خانم ابتکار رئیس محیط زیست ایران نبز در این مراسم حضور خواهد داشت ومشکلی بابت این موضوع در فیفا نیز وجودندارد اما هنوز می‌بایستی یک جلسه در این باره برگزار شود.

کفاشیان در مورد دیدار‌های تدارکاتی تیم ملی گفت: حدود هفت الی نه بازی برای تیم ملی در نظر گرفتیم که کی روش در حال بررسی این موضوع است و البته یک بازی هم مقابل کویت داریم.

کفاشیان در مورد دیدار استقلال و پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد: از مدیران عامل استقلال و پرسپولیس خواستیم که در مورد مسائل حاشیه‌ای دربی و داوری زیاد صحبت نکنند تا جو آلوده نشود، چرا که این موضوع استرس روی بازیکنان را نیز افزایش می‌دهد و امیدواریم تماشاگران شاهد یک بازی خوب باشند و تماشاگران با استادیوم دوباره آشتی کنند.

وی ادامه داد: در صورتی که اتفاقات حاشیه‌ای در این دیدار بیافتد برخورد قاطعانه خواهیم داشت  و دوباره تذکر می دهم نباید علیه یکدیگر فرافکنی کنند و غیر از این باشد کمیته انضباطی برخورد شدیدی خواهد کرد.

وی در مورد پرونده قهرمانی گفت: از رأی صادره راضی هستم، اگر کسی دراین باره شکایت دارد می‌تواند به استیناف شکایت کند تا حکم دوباره بررسی شود.

کفاشیان در مورد قلیان کشیدن بازیکنان گفت: من زمانی که بچه بودم مادر بزرگم قلیان می‌کشید، وقتی دود قلیان به طرفم می‌آمد گیج می‌شدم، من ورزشکار بودم و با سیگار و قلیان رابطه نداشم اما در مورد قلیان کشیدن فوتبالیست‌ها باید بگویم این یک عمل ناپسند است چرا که آنها الگوی جوانان بسیاری هستند که امیدوارم هیچ وقت به دنبال این مسائل نباشند و ما سعی کردیم در این باره مدیریتی عمل کنیم و البته پرونده به کمیته اخلاقی می رود تا در این باره تذکرات لازم داده شود و ما به دنبال صدور حکم و محرومیت نیستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۱۲:۲۶ ۲۳ دی ۱۳۹۲
آقای کفاشیان شما بهتره به فکر فوتبالمون باشید تا به فکر نشون دادن یوز ایرانی. چرا باید لباس به این طرح و شکل باشه؟
آخرین اخبار