در پی قراردادن یوزپلنگ ایرانی به عنوان نماد تیم ملی فوتبال؛
در پی قراردادن یوزپلنگ ایرانی به عنوان نماد تیم ملی فوتبال؛
محمدعلی نجفی در گفتگو با
خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تبلیغات یوزپلنگ ایرانی به عنوان نماد کشورمان را به ریاست جمهوری پیشنهاد دادهایم تا کمیتهای در این ارتباط تشکیل شود و تبلیغات در فضای بینالمللی جام جهانی فوتبال رخ دهد تا نظر و نگاه جمعیت زیادی به این موضوع جلب شود.
رئیس سازمان میراث فرهنگی کشورمان ادامه داد: برای طراحی، تنظیم و اجرا برنامهای تهیه کردهایم تا نمادهای جمهوری اسلامی در جام جهانی معرفی شود، پس از تشکیل کمیته، جزئیات برنامه مورد بحث قرار میگیرد و تبلیغات عمومی ثبت میشود.
نجفی در مورد تقارن آرم پوما و یوز ایرانی خاطرنشان کرد: به نظر من کشورهای دیگر نیز در تبلیغات خود تداخل دارند که با یک آرم ثبت شده در عرصههای بینالمللی حضور دارند. از مقررات اسپانسر تیم ملی فوتبال اطلاع دقیقی ندارم ولی مطمئنا این تداخل آرم بر روی پیراهن تیم ملی ایران در رقابتهای جام جهانی هیچ مشکلی را بوجود نمیآورد.
انتهای پیام/