در پی قراردادن یوز‌پلنگ ایرانی به عنوان نماد تیم ملی فوتبال؛

نجفی: نماد یوز‌پلنگ ایرانی با سایر تبلیغات تداخلی ندارد/ پیشنهاد تشکیل کمیته ویژه را به ریاست جمهوری دادیم

رئیس سازمان میراث فرهنگی کشورمان گفت: تداخل نماد یوز‌پلنگ ایرانی با سایر تبلیغات‌ بین‌المللی هیچ مشکلی را بوجود نمی‌آورد.

محمدعلی نجفی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تبلیغات یوز‌پلنگ ایرانی به عنوان نماد کشورمان را به ریاست جمهوری پیشنهاد داده‌ایم تا کمیته‌ای در این ارتباط تشکیل شود و تبلیغات در فضای بین‌المللی جام جهانی فوتبال رخ دهد تا نظر و نگاه جمعیت زیادی به این موضوع جلب شود.
 
رئیس سازمان میراث فرهنگی کشورمان ادامه داد: برای طراحی، تنظیم و اجرا برنامه‌ای تهیه کرده‌ایم تا نماد‌های جمهوری اسلامی در جام جهانی معرفی شود، پس از تشکیل کمیته، جزئیات برنامه مورد بحث قرار می‌گیرد و تبلیغات عمومی ثبت می‌شود.

نجفی در مورد تقارن آرم پوما و یوز ایرانی خاطرنشان کرد: به نظر من کشور‌های دیگر نیز در تبلیغات خود تداخل دارند که با یک آرم ثبت شده در عرصه‌های بین‌المللی حضور دارند. از مقررات اسپانسر تیم ملی فوتبال اطلاع دقیقی ندارم ولی مطمئنا این تداخل آرم بر روی پیراهن تیم ملی ایران در رقابت‌های جام جهانی هیچ مشکلی را بوجود نمی‌آورد.

انتهای پیام/
 
برچسب ها: یوزپلنگ ، نماد ، پوما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار