مجتمع تولید آبمیوه و کنسانتره مرکبات شرکت خزر نوش رودسر برای تامین بخشی از آب میوه مورد نیاز بازار داخلی از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک هزار و 590 تن مرکبات از باغداران شرق گیلان خریداری کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ؛  مدیرعامل این مجتمع تولیدی ارزش مرکبات خریداری شده را 3 میلیارد و 50 میلیون ریال اعلام کرد و گفت : از آغاز فصل برداشت مرکبات تاکنون بیش از 20 هزار و 670 تن کنسانتره و آب پرتقال تولید کرده است.

قاسم زاده افزود: در صورت تقویت نقدینگی ، این مجتمع می تواند در تمامی فصول سال در زمینه تولید انواع آب میوه نظیر سیب و آلبالو فعالیت داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 38 کارگر فصلی و دائم در این واحد تولید مشغول به کار هستند یادآور شد: خزر نوش رودسر تنها كارخانه افشره گيری استان گيلان است كه توان تولید یک هزار تن کنسانتره - 20 میلیون پاکت آب میوه - 20 هزار لیتر روغن پوست پرتقال - 10 هزار لیتر اسانس پرتقال و 800 تن تفاله خشک خوراک دام را دارد.

در حال حاضر 7 هزار و 200 هکتار باغ های در گیلان وجود دارد و شهرستان های املش ، رودسر و لنگرود در شرق استان گیلان از مراکز مهم تولید مرکبات در گیلان است ./.س


انتهای پیام

برچسب ها: خرید ، مرکبات ، رودسر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.