فرمانده انتظامی استان لرستان از کشف 138 کیلو گرم مواد مخدر در این استان خبر داد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان؛ سردار قنبری گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان با همکاری مأموران فرماندهی انتظامی الیگودرز در عملیات ایست و بازرسی در پاسگاه خمه الیگودرز یک دستگاه تریلر متعلق به سوداگران مرگ را شناسایی و متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این تریلر با استفاده از سگ‌های موادیاب مقدار 88 کیلوگرم تریاک جاسازی شده در خودرو کشف و ضبط و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: متهمان مواد مخدر را از استان اصفهان بارگیری و برای توزیع در شهرستان خرم‌آباد حمل کرده بودند.
سردار قنبری افزود: در پی اخبار رسیده مبنی بر اینکه یک باند مواد مخدر با استفاده از شگردهای مختلف اقدام به انتقال مواد افیونی به استان لرستان می‌کردند با بررسی‌ همه جوانب آن و دو ماه کار اطلاعاتی عناصر این باند شناسایی شدند.
فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: در این زمینه دو اکیپ از عوامل مجرب نیروی انتظامی به آزاد راه خرم‌آباد به پل زال اعزام شدند و پس از کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه تریلر حاوی بار برنج را متوقف که با دستگیری راننده و سرنشینان این خودرو مقدار 50 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در کیسه‌های برنج جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.
در این عملیات خودرو دیگری که اسکورت کننده این محموله بود متوقف و راننده و سرنشینان آن نیز دستگیر شدند.
وی گفت: دراین باره 4 متهم دستگیر و به مقامات قضایی تحویل شدند./س
انتهای پیام/

برچسب ها: کشف ، تریاک ، موادمخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.