سرمربی‌ تیم فوتبال استقلال تهران گفت: نکونام‌ طی یک ساعت گذشته با من تماس گرفت و بیان کرد که قصد رفتن به قطر را دارد.

امیر قلعه‌نویی‌ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: قرار است با فتح‌الله‌زاده جلسه‌ای بگذاریم و این مسئله را طوری جمع بندی کنیم که هم به نفع باشگاه استقلال و هم به نفع ‌نکونام باشد.
 
سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: من با رفتن پژمان منتظری و نکونام‌ مخالفت کردم اما وقتی بازیکن می‌خواهد برود باید شرایط آن را هم در نظر گرفت.
 


وی افزود: من نمی‌دانم که چرا فقط روی مهره‌های ما دست گذاشته‌اند تیم پرسپولیس بازیکنان بسیار خوبی دارد اما به نظرم به دلیل اینکه در جام باشگاه‌های آسیا حضور ندارد از این تیم بازیکن نمی‌گیرند و گرنه مهره‌های خوبی دارد.

سرمر‌بی تیم فوتبال استقلال در خصوص رسانه‌ای شدن قلیان کشیدن برخی بازیکنان اظهار داشت: رسانه‌ها چرا کار‌های خوب بازیکنان یا مسئولان را انعکاس نمی‌دهند ولی اشتباهات آن‌ها را انعکاس می‌دهند. قلیان کشیدن را محکوم می‌کنم اما بازیکنان تیم ملی جوان هستند و برخی از مواقع اشتباه می‌کنند و ما نباید در برنامه‌ای که 30 میلیون تماشاگر دارد این مسائل را مطرح کنیم.
 
قلعه‌نویی ادامه داد: رسانه‌ای کردن این مسائل ممکن است برای فوتبالیست‌ و حتی خانواده‌اش مشکلات زیادی را ایجاد کند بنابر این ما باید با راه‌حل‌های درست مثلا از طریق فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق این مشکلات را پیگیری کنیم.
 
 سرمربی‌ تیم فوتبال استقلال تهران در مورد اینکه عده‌ای گفته‌اند نباید بازی دربی را مهم جلوه داد، بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های زیادی شده است که استقلال و پرسپولیس را زمین بزنند و به دلیل اینکه مردم به این 2 تیم علاقه‌ی زیادی دارند استقلال و پرسپولیس از دل مردم بیرون کنند.
 
وی تصریح کرد: هواداران همه چیز را می‌دانند و بازیکنان تمام تلاش خود را می‌کنند تا بازی خوب و تماشاگر پسندی ارائه دهند.

سرمربی استقلال در ادامه افزود: ما مشکلات زیادی داریم. اینکه یا پول نمی‌دهند یا به موقع به ما کمک نمی‌شود. شرکت‌های زیادی وجود دارد اما هیچکدام قدمی برای بهبود اوضاع و شرایط مالی سرخابی‌ها بر‌نداشته‌اند و هیچ مدیر‌عاملی هم در این خصوص اقدام نکرده است.
 
قلعه‌نویی درباره‌ی مشکلات کمبود‌ ‌بازیکن گفت: باید با  این مسئله کنار بیاییم تیم پزشکی تمام تلاش خود را برای درمان مصدومان استقلال انجام داده است. غلام‌نژاد تمرینات خود را آغاز کرده و او‌لادی هم از فردا در تمرینات شرکت می‌کند و تمامی بازیکنان نیز زحمت می‌کشند و تمامی تلاش خود را می‌کنند که در تمام مسابقات بازی خوبی ارائه دهند.  تیم سپاهان هم در کار‌های خیر زیادی حضور داشته‌اند.
 


قلعه‌نویی در پایان در خصوص بازدید اعضای تیم استقلال از بیمارستان مسیح دانشوری خاطر نشان کرد: ما در راستای کارهای فرهنگی برنامه‌ریزی کردیم و مصادف با آغاز امامت حضرت مهدی این حرکت را انجام دادیم درست است که استقلال اولین و آخرین بار نیست که حرکت خیر خواهانه انجام می‌دهد و می‌خواهیم این کارها را نیز ادامه دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار