مدیر اداره محیط زیست شهرداری منطقه3، از آموزش آشنایی کودکان با بوستان‌ها و فصل‌های مختلف در این منطقه خبرداد.

قریشی در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:  اجرای طرح آموزش آشنایی کودکان با بوستان‌ها و فصل‌های مختلف در دستور کار اداره محیط زیست شهرداری منطقه3 قرار دارد. 

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور ارتقای سطح آگاهی شهروندان با قوانین بوستان‌ها و فصل‌های مختلف، حفظ و نگهداری محیط زیست در دست اجرا است. 

قریشی با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: در این طرح کودکان تحت نظارت کارشناسان مجرب اداره محیط زیست شهرداری منطقه 3 با موضوع‌هایی پیرامون حفظ و نگهداری محیط زیست، قوانین بوستان‌ها و فصل‌های مختلف آشنا می‌شوند. 

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی آشنایی با قوانین بوستان‌ها و فصل‌های مختلف در مهد کودک‌ها، مراکز پیش دبستانی، خانه‌های اسباب بازی و مدارس ابتدایی منطقه 3 از اقدامات اجرایی این طرح است. 

قریشی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر اداره محیط زیست شهرداری منطقه 3 افزود: برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی شناسنامه‌دار کردن درختان ویژه شهروندان در محلات منطقه 3 به منظور کاهش آلودگی هوا و حفظ محیط زیست شهری از اقدامات دیگر اداره محیط زیست شهرداری منطقه 3 است. 

انتهای پیام/

برچسب ها: کودک ، اموزش ، بوستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار