مسابقات فوتبال قهرمانی زیر 22 سال آسیا روز گذشته در عمان آغاز شد. در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها، نماینده کشورمان امروز به مصاف تیم ملی زیر 22 سال ژاپن می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی زیر 22 سال کشورمان ساعت 19:30 امشب در ورزشگاه رویال عمان در دومین بازی گروه C به مصاف تیم ملی ژاپن می‌رود.
 
 ملی‌پوشان زیر 22 سال ایران در این دوره از مسابقات مشکلات زیادی را متحمل شدند و در حالی به میدان می‌روند که به علت برگزاری لیگ برتر و مخالفت باشگاه‌ها تعداد زیادی از بازیکنان اصلی خود را در اختیار ندارند.
 
 همچنین محمدرضا خانزاده‌ به علت مخالفت باشگاه و امین جهان عالیان‌ به علت ‌مصدومیت نمی‌توانند در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند بنابر این تیم ملی فوتبال زیر 22 سال ایران با 21 باز‌یکن راهی عمان شد.
 
 از دیگر مشکلات ملی‌پوشان زیر 22 سال ایران جدایی علیرضا منصو‌ریان و حاشیه‌های اردوی کیش است که دردسر‌های این تیم را بیشتر کرده و آنها باید در بازی امروز علاوه بر مواجه با مشکلات با تیم ژاپن نیز مقابله کنند و این در حالی است که ژاپن تیمی را به این بازی‌ها اعزام کرده که اکثر باز‌یکنانش بین 19 تا 20 سال سن دارند و برای حضور در المپیک ریودو‌ژانیرو آماده می‌شوند.
 
 ژاپنی‌ها در نظر دارند با استفاده بهینه از اولین دوره مسابقات زیر 22 سال، خود را به آمادگی کامل برسانند.
 
 در حال حاضر باید دید تیم ایران در این دوره از رقابت‌ها می‌تواند بدون هیچ توجهی به مشکلات نتایج خوبی را کسب کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: قهرمانی ، مسابقات ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
Oled
۰۶:۳۰ ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
You can always tell an expert! Thanks for cobirtnuting.
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۰۶:۳۰ ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
ur  welcome
آخرین اخبار