مديرعامل تيم ذوب‌آهن اصفهان گفت: تغييراتي كه در زمان برگزاري مسابقه ميان تيم ذوب‌آهن با نفت صورت گرفته بي‌برنامگي براي باشگاه ما به همراه داشته است.

سعيد آذري، در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: فوتبال ما امسال جام جهاني را پيش‌رو دارد به همين دليل سازمان ليگ با يك سردرگمي و شرايط ناخواسته مواجه شده است.

وي در ادامه افزود: باشگاه‌ها با تعصب ملي و با تمام قوا در خدمت تيم ملي هستند و به نحو اصلي اين وظيفه را انجام مي‌دهند اگر با اين تغييرات كه صورت گرفته باشگاه ما بتواند در اين راستا كمكي براي تيم ملي انجام دهد هيچ كوتاهي نخواهد كرد.

آذري همچنين خاطرنشان كرد: سازمان ليگ براي بازي تيم ما مقابل نفت تهران سه مرتبه زمان بازيش را تغيير داده است بر اين اساس ما براي روز بازي هنوز نتوانسته‌ايم بليت مورد نظر را تهيه كنيم اين تغييرات باعث نگراني ما در مورد به هم خوردن برنامه‌ها شده است.

مديرعامل ذوب‌آهن در ادامه تصريح كرد: عملكرد تيم از لحاظ اجرا كارآمد و مناسب است و از كادر رضايت كامل دارم بازيكنان با تمام توان بازي مي‌كنند نتيجه‌گيري در بازي مستلزم تمركز است كه با بازي خوب و توان بالا به اين امر دست خواهيم يافت.

آذري در خصوص تمرينات تيم بيان كرد: تمرينات خوب و مدون اجرا مي‌شود و با برنامه‌ريزي‌هاي كادر فني كارها به خوبي پيش مي‌رود.

وي‌، همچنين درباره در اختيار داشتن بازيكنان به تيم ملي زير 22 سال گفت: من بعد از بازي با تيم نفت تهران در مورد اين موضوع تصميم‌گيري خواهم كرد همچنين علاقه‌مند كمك به تيم ملي هستم اگر فدراسيون فوتبال به ما كمك كند ما هم بازيكن در اختيار تيم ملي قرار مي‌دهيم.

آذري، در رابطه با دعوت نكردن بازيكنان پرسپوليس به تيم ملي زير 22 سال اظهار داشت: من اين مسئله را توهين به بقيه باشگاه‌ها مي‌دانم اقدام مسئولان فوتبال در خط زدن دو بازيكن پرسپوليس به نوعي باج دادن تلقي مي‌شود و اين مسئله توهين به همه باشگاه‌ها بوده است.

وي در ادامه بيان كرد: تيم ما چهار بازيكن ملي پوش داشت كه بر اساس تصميم فدراسيون به يك بازيكن تغيير پيدا كرد فدراسيون بايد ما را مجاب كند كه چرا سه بازيكن تيم ما را خط زدند، آن وقت ما يك بازيكنمان را به تيم ملي مي‌دهيم.

آذري بيان كرد: به هر حال فدراسيون فوتبال بايد ضرر و زياني كه ما در قبال خريد بليت چارتر پيدا كرديم را جبران كند.

وي، در پايان در باره نامه بهروان به باشگاه ذوب‌آهن خاطرنشان كرد: در حال حاضر ما نامه‌اي دريافت نكرديم همچنين بر اساس آئين‌نامه سازمان ليگ برتر تيم استقلال به خاطر برگزاري دو بازي پياپي در آزادي در بازي سوم بايد در ورزشگاه فولادشهر به مصاف تيم ما بيايد.

انتهاي پيام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار