معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19، از برپایی اردوهای شهر در دست بچه‌ها در مدارس این منطقه خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین جوادی در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: برپایی اردوهای شهر در دست بچه‌ها در مدارس محلات 13 گانه منطقه 19 در دستور کار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور ارتباط مستقیم با دانش‌آموزان و رویارویی آنها با فرآیندها و ظرفیت‌های مدیریت شهری، افزایش تحرک و پویایی در دانش‌آموزان در دست اجرا است.
 
حجت‌الاسلام جوادی با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: در این طرح دانش‌آموزان تحت نظارت کارشناسان مجرب اجتماعی با موضوع‌هایی پیرامون ظرفیت‌های مدیریت شهری، فعالیت‌های پلیس راهور، اداره اجتماعی و فرهنگی نواحی پنج‌گانه منطقه 19 آشنا خواهند شد.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی قوانین راهنمایی و رانندگی با پخش فیلم‌هایی از صحنه تصادف‌ها در بزرگراه‌ها، خیابان‌ها و معابر اصلی ویژه دانش‌آموزان از اقدامات اجرای این طرح است.
 
حجت‌الاسلام جوادی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 افزود: برگزاری دوره‌های آْموزشی مقابله با آسیب‌های اجتماعی در محلات 13 گانه منطقه 19، دوره‌های آموزشی فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، هنری، تربیتی و مهارت زندگی در محلات منطقه از اقدامات دیگر معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مدارس ، پایتخت ، شهردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار