معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در حکمی ˈناصر سلطانیˈ را به سمت مدیر هسته گزینش این سازمان منصوب کرد.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، "سیداحمد تویسرکانی" طی حکمی "ناصر سلطانی" را به سمت مدیر هسته گزینش این سازمان منصوب کرد.

دراین حکم بررعایت کلیه قوانین و مقررات مربوطه، اهتمام ویژه در ارتقاء سلامت اداری و تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به موقع به آنان، تعامل نظام مند و موثر با سایر بخش‌های سازمان، تقویت نظارت‌های دقیق و موثربرعملکرد واحدهای سازمانی به منظور حسن جریان امور تاکید کرد.

در بخشی از این حکم آمده است:

انتظار دارد با سـرلوحـه کار قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری و در راستای اهداف و برنامه‌های راهبردی سازمان و همگام با خط مشی‌ها و تدابیر متخذه و با استفاده مؤثر از منابع و امکانات موجود و اهتمام بر برنامه‌ریزی در انجام کلیه فعالیت‌ها، سازماندهی مناسب نیروی انسانی و نیز بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، زمینه لازم برای ارائه خدمات مطلوب همراه با سرعت و دقت به همکاران و متقاضیان را بیش از پیش فراهم نمایید.

گفتنی است؛ "محمدرضا سعادتمند " پیش از این مدیریت هسته گزینش بود که با حفظ سمت، سرپرستی حفاظت و اطلاعات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را بر عهده داشت؛ وی نیز از طرف رئیس سازمان به سمت مدیر کل حفاظت اطلاعات منصوب شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.