قزوین/

توسعه فضاهاي قرآني کشور يک ضرورت است

مدير دارالقرآنهاي کل کشور گفت: توسعه فضاهاي قرآني کشور يک ضرورت است و بايد مورد توجه مسئولين قراني قرار بگيرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛


مهدي قره شيخ لو ظهر روز شنبه با بيان اين مطلب در مراسم اختتاميه اولين دوره مسابقات سراسري قرآن کريم ويژه کارکنان قوه قضائيه در اراک افزود:همکاري و همدلي تمامي دستگاه هاي اجرايي کشور در ترويج و توسعه فضاهاي قرآني کشور ضروريست و اين مهم تنها در وحدت تمامي دستگاه هاي اجرايي محقق مي شود.

وي با بيان اين که وزارت خانه ها بايد به قران به عنوان يک موضوع درجه يک نگاه کنند گفت: توجه به قرآن و ترويج آموزه هاي قراني در جامعه کليد حل تمامي مشکلات موجود است که بايد مورد توجه مسئولين قرار بگيرد.

مدير دارالقرانهاي کريم کشور در ادامه از برگزاري اولين دوره مسابقات سراسري قران ويژه کارکنان قوه قضائيه به عنوان يک طرح خوب ياد کرد و گفت: شرکت کنندگان در اين دوره از مسابقات از سطح آمادگي خوبي برخوردار بودند .

قره شيخ لو ادامه داد: مسابقات قران بايد فينال يک دوره آموزي باشند و برنامه ريزان اين مسابقات طوري برنامه ريزي کنند که شرکت کنندگان بعد از گذراندن يک دوره آموزشي در اين مسابقات شرکت کنند تا شاهد رشد کمي و کيفي بخش مسابقات بايم.

وي در ادامه بر ضرورت حضور خانواده هاي کارکنان دستگاه هاي اجرايي در مسابقات قراني تاکيد کرد وگفت: تلاوت قران تجارتي پر سود است و در اين تجارت بايد تمام اعضاي خانواده ها درگير باشند.

گفتني است در اين دوره از مسابقات محمد جواد آهويي از استان قزوين در رشته قرائت تحقيق، مجيد قديريان از استان مرکزي در رشته هاي ترتيل و مفاهيم، ميثم اميري از استان مرکزي در رشته حفظ 15 جزء و صفدر ابراهيمي باني از استان مرکزي در رشته حفظ 2 جزء به عنوان نفرات اول معرفي و يا اهدا لوح تقدير و تنديس مسابقات مورد تقدير قرار گرفتند./س

برچسب ها: توسعه ، فضا ، قرآنی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.