استاندار اردبیل گفت: باید نگاه مدیران و حوزه ‌مدیریتی را از حالت هزینه‌ای صرف خارج کنیم و به دنبال اصلاح این سیستم ناکارآمد باشیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ مجید خدابخش امروز در اولین جلسه شورای اداری استان در دولت یازدهم اظهار داشت: در آستانه هفته وحدت و سالروز میلاد نبی مکرم اسلام (ص) قرار داریم که وظیفه ما است قرآن و سیره نبی مکرم اسلام (ص) را بهتر بشناسیم و از آن تبعیت کنیم.

وی گفت: وظیفه ما مسلمانان و شیعیان به ویژه در نظام مدیریتی و اجرایی آن است که از الگوهای انسان کامل با ذکر و توسل به قرآن کریم بهره بگیریم چرا که نبی مکرم اسلام (ص) با این شیوه انقلاب عظیمی را در دنیا به راه انداختند و به استقرار نظام جهانی کمک کردند.

خدابخش افزود: با تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری انتخابات برگزار شد و ملت ما با مشارکت 73 درصدی حماسه سیاسی خلق کرده و دولت تدبیر و امید را با مشی اعتدالی برگزیدند.

استاندار اردبیل عنوان کرد: دولت در چهار ماه گذشته تلاش صادقانه‌ای را به کار گرفته تا در این مدت تورم و رکود را از بین برده و در سطح بین‌المللی نیز تنش‌ها را به حداقل برساند که اولین اثر آن مربوط به حضور 54 تن از شخصیت‌های جهانی در مراسم تحلیف و درخواست‌های ملاقات از سوی سران بسیاری از کشورها در سفر نیویورک بود که به دنبال آن با تدابیر رئیس جمهور و دولتمردان از وقوع یک جنگ تمام عیار در سوریه جلوگیری شد.

خدابخش افزود: ما در سایه این تغییر نگرش یک وفاق، همگرایی و امید به آینده را در کشور شاهد بودیم و هر چند مهار توام تورم و رکود بسیار سخت بود اما با سیاست مناسب دولت تا حد زیادی جلوی گسترش و رشد تورم گرفته شد و هم اکنون این وضعیت به کمتر از 10 درصد رسیده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال آینده با توجه به کاهش بودجه عمرانی نباید انتظار گسترش فعالیت‌ها و برنامه‌های عمرانی جدی را داشت، گفت: در استان اردبیل تمام امید ما بعد از فضل الهی و رحمت پروردگار استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان و همچنین ظرفیت قوانین کشوری است تا بتوانیم گره‌های کور را باز کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، حوزه ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.