افراد می‌توانند با رعایت نکاتی از لذت سفر در فصل زمستان برخوردار شوند بدون اینکه با مشکلاتی ما نند "آنفولانزای" فصلی در طول سفر مواجه شوند.

به گزارش خبرنگار  بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، فصل سرما با تمام مشکلات آب و هوایی باعث می‌شود تا افراد مجبور به رفتن به مسافرت‌های کاری شخصی و یا توریستی نشوند.

گفتنی است: در فصل سرما معمولا یکی از بیماری‌های شایع بیماری "آنفولانزا" است که افراد در حین سفر باید بسیار دقت کنند که دچار این مشکل نشوند.

بررسی‌ها نشان می‌دهند؛ برای ایمنی بودن از سرماخوردگی در طول سفر افراد باید در حین سفر از میوه‌های حاوی ویتامین C مانند پرتقال، لیموترش و لیموترش استفاده کنند و به صورت آب میوه و یا همراه با غذا آنها را مصرف کنند.

هم چنین اطلاع دقیق در خصوص شرایط آب و هوایی مقصد می‌تواند سبب آمادگی قبلی فرد و همراه بردن ملزومات و البسه کافی شود که در نتیجه مانع از سرماخوردگی در فرد می‌شود.

از جمله نکات دیگری که افراد در حین سفر باید به دقت آن را انجام دهند شستشوی مداوم است با آب و صابون است تا مانع از انتقال بیماری به آن‌ها شود.

پزشکان هم چنین به مسافران توصیه می‌کنند از خوردن غذاهای ناشناخته و یا پیاده روی در هوای سرد در مقصد مسافرت خودداری نمایند زیرا می‌تواند باعث مهیا شدن شرایط ابتلا به بیماری در آن‌ها شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار