مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران گفت: اعضای کانون های محلی خانه های قرآن و عترت، فرهنگ و هنر و کتاب برای ارسال آثار خود به جشنواره شمسه تا 15 بهمن فرصت دارند.

 عبادالله رمضانی درگفتگو با خبرنگاراجتماعي باشگاه خبرنگاران  ضمن بیان این مطلب افزود: سومین جشنواره شمسه در سطح اعضای کانون های محلی خانه های قرآن و عترت، فرهنگ و هنر و کتاب برگزار و اعضای این کانون ها برای ارسال آثار خود به جشنواره شمسه تا 15 بهمن فرصت خواهند داشت.

وی در خصوص احتمال تمدید مهلت ارسال آثار گفت: با توجه به استقبال گسترده اعضای کانون ها و دبیران تخصصی جشنواره، تمدید مهلت ارسال آثار دور از نظر نیست و در صورت صلاحدید شورای سیاست گذاری این امر انجام می شود.

به گفته رمضانی آثاری که پس از اتمام مهلت نهایی ارسال آثار به دبیرخانه های جشنواره دریافت شوند برای حضور در چهارمین جشنواره شمسه ثبت خواهند شد.

رمضانی در ادامه از آغاز فعالیت دبیرخانه های تخصصی آئینی، فرهنگ و هنر و تجسمی شمسه خبر داد و تصریح کرد: کارشناسان شمسه به همراه دبیران تخصصی و اجرایی در دبیرخانه های مذکور فعالیت خواهند کرد و مسئولیت پیشبرد اهداف جشنواره در خصوص کیفی سازی آثار ارسالی و ارتباط با مدیران محله و اعضای کانون ها را بر عهده خواهند داشت.
انتهاي پيام/
برچسب ها: مدیر ، شهرداری ، فرصت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار