معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12 از آموزش تحقیق‌نویسی ویژه پژوهشگران محلات در این منطقه خبر داد.

محمد باصری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح تحقیق‌نویسی ویژه پژوهشگران محلات در این منطقه خبر داد.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور آشنایی پژوهشگران محلات 13 گانه منطقه 12 با چگونگی نگارش تحقیق‌نویسی و تهیه عنوان پژوهشی برای محلات در دست اجرا است.
 
باصری با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح سلامت اجتماعی و فرهنگی، شهرداری منطقه 12، اداره کل مطالعات امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، اداره مطالعات شهرداری منطقه 12 همکاری و مشارکت دارند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی و تحقیق‌نویسی با برگزاری کارگاه آموزشی 6 ساعته با حضور مدرسان اداره کل مطالعات امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در محلات 13 گانه منطقه 12 از اقدامات اجرای این طرح است.
 
باصری در پایان با اشاره به اقدامات دیگر معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12 افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی فرهنگی اجتماعی و با موضوع‌های مختلف سلامت در سراهای محلات 13 گانه منطقه 12، مدارس، مساجد و هیئت‌های مذهبی و مراکز آموزشی و مذهبی از اقدامات دیگر معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12 است.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهردار ، تهران ، پژوهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار