طی ساعات آینده بیشترین بارش ها در استان های واقع در غرب و جنوب غرب پیش بینی می شود که بر این اساس برای مناطق مذکور به سبب بارش برف و باران، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن رودخانه ها و در نقاط سردسیر یخبندان و اختلال در تردد جاده های کوهستانی پیش بینی می گردد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "شنبه 21 دی ماه 92" ابتدا جنوب غرب، غرب، شمال غرب و بتدریج فردا علاوه بر مناطق یاد شده استان های واقع در جنوب، مرکز، دامنه های البرز و سواحل دریای خزر و سپس نواحی شرقی کشور تحت تاثیر سامانه بارشی قرار می گیرد.

براساس این گزارش، بنابراین برای مناطق ذکر شده طی امروز و فردا بارش برف و باران، برای مناطق جنوبی علاوه بر بارش باران گاهی رعد و برق، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می شود و طی امروز و فردا خلیج فارس مواج است.



شایان ذکر است، امروز به سبب وزش بادهای جنوبی در سواحل دریای خزر دمای هوا افزایش می یابد و همچنین طی ساعات آینده بیشترین بارش ها در استان های واقع در غرب و جنوب غرب پیش بینی می شود که بر این اساس  برای مناطق مذکور به سبب بارش برف و باران، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن رودخانه ها و در نقاط سردسیر یخبندان و اختلال در تردد جاده های کوهستانی پیش بینی می گردد و در این مدت برای مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر و دامنه های البرز بارش از شدت کمتری برخوردار است.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، نيمه ابري تا ابري و بارش پراکنده پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 6 درجه و در کمترین حالت به 1- درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر3 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بارش باران ، رگبار ، باد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار