امروز در غالب مناطق کشور جو آرام و افزایش نسبی دما پیش بینی می شود از اینرو در شهرهای صنعتی و پرجمعیت از جمله تهران، هوای غبارآلود و کیفیت پایین هوا ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "جمعه 20 دی ماه 92" در غالب مناطق کشور جو آرام و افزایش نسبی دما پیش بینی می شود از اینرو در شهرهای صنعتی و پرجمعیت از جمله تهران، هوای غبارآلود و کیفیت پایین هوا ادامه خواهد داشت.
بر اساس این گزارش، از بعدازظهر امروز با ورود یک سامانه بارشی به جنوب غرب و غرب کشور ابرناکی و بارش باران و برف در این مناطق آغاز می شود و سپس تا فردا ضمن تشدید بارش ها در جنوب غرب و غرب، دامنه های فعالیت سامانه بارشی، جنوب کشور، دامنه های مرکزی و جنوبی زاگرس، نواحی مرکزی و با شدت کمتر، شمال غرب،دامنه های جنوبی البرز وشرق کشور را نیز در بر می گیرد.



 لازم به ذکر است، در همین مدت دمای هوا در سواحل شمالی کشور بطور قابل توجهی افزایش می یابد که در برخی مناطق سواحل غربی خزر با وزش باد شدید همراه خواهد بود همچنین از اواخر وقت فردا ابتدا در شمال غرب، غرب و سپس اوایل وقت روز یکشنبه در کل نیمه غربی کشور از میزان ناپایداری های جوی کاسته می شود.

شایان ذکر است، روز یکشنبه سامانه بارشی در جنوب و نوار شرقی کشور فعال بوده و تا اواخر وقت از مرزهای شرقی کشور خارج می شود و همچنین روز یکشنبه بارش ها در تنگه هرمز شدت بیشتری خواهد داشت و دمای هوا در نیمه غربی کشور کاهش می یابد.

 گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، قسمتی ابری، در پاره ای نقاط غبارمحلی، اوایل شب افزایش ابر پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 6 درجه و در کمترین حالت به 0 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 2 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار