پدر صادق گودرزی درباره آسیب دیدگی که برای پسرش رخ داده گفت: با توجه به این پزشکان تاکید دارند که صادق حتما باید عمل جراحی شود از همه مردم تقاضا دارم برای سلامتی او دعا کنند.

 سعید گودرزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت درمانی پسرش اظهار داشت: خوب به هر حال از زمانی که این اتفاق برای صادق رخ داد به پزشکان زیادی مراجعه کردیم که در ابتدا دکتر بهرامی گفت که صادق باید 40 تا 50 روز استراحت مطلق داشته باشد بعد در مورد عمل جراحی تصمیم گیری خواهیم کرد اما دکتر طباطبایی و چند پزشک متخصص دیگر تاکید دارند که حتما باید این عمل جراحی در هر شرایطی انجام شود.
 
وی ادامه داد: البته در این مدتی که صادق استراحت داشته چند روزی است که با درد کمتری روبرو است و همین موضوع باعث شده او تمایلی برای عمل نداشته باشد.ضمن آنکه یکی از پزشکان نیز معتقد است صادق مشکل مادر زایی داشته که این موضوع خیلی عجیب است چرا که او از دوران کودکی روی تشک کشتی بزرگ شده و هیچ گاه با مشکلی روبرو نبوده است.
 
سعید گودرزی تصریح کرد: صادق اعتقاد دارد اگر قرار باشد زیر تیغ جراحی برود  و باز نتواند کشتی بگیرد پس این عمل چه فایده ای دارد به همین دلیل هم رضایت نمی دهد.البته با هماهنگی هایی که فدراسیون انجام داده قرار است به پرفوسور بابک باباپور نیز مراجعه کنیم تا او نیز در این خصوص نظر نهایی را اعلام کند.در هر صورت از همه مردم ایران عزیز خواهشمندم برای سلامتی صادق دعا کنند تا وی  هر چه سریعتر سلامتی کاملش را به دست آورد تا بار دیگر بتواند در میادین بزرگ با اهتزار درآمدن پرچم خوش رنگ ایران عزیز افتخارآفرین باشد.
 
وی در ادامه عنوان کرد:صادق به لحاظ جسمی هم اکنون شرایط بدی ندارد اما از نظر روحی اصلا خوب نیست و هموراه دل نگران این است که دیگر نمی تواند روی تشک کشتی حاضر شود.
 
مربی سازنده ملایری کشورمان در خاتمه خاطرنشان کرد: در این مدت دوستان محبت داشتند و پیگیر کار صادق بودند که از همه آنها و به خصوص رسول خادم و پرویز عالی که از سوی فدراسیون مامور پیگیری کارهای پزشکی پسرم شده اند با همه وجود تشکر می کنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: گودرزی ، کشتی ، جراحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بچه ملایر
۱۱:۱۱ ۲۱ دی ۱۳۹۲
مطمئن باش جای تو تو المپیک آینده سکوی قهرمانیه چون که دعای 75 میلیون ایرانی پشت سر تو هست
آخرین اخبار