دارنده مدال نقره وزن 74 کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های المپیک 2012 لندن گفت: به قدری آسیب دیدگی‌ام شدید است که حتی اجازه نرمش کردن هم ندارم چه برسد به آن که بخواهم کشتی بگیرم.

صادق گودرزی درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: چندی پیش و در جریان مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد از ناحیه گردن دچار آسیب دیدگی شدم که در ابتدا این موضوع را جدی نگرفتم اما پس از مدتی احساس کردم دیگر نمی‌توانم به طور عادی تمرین کنم.
 
دارنده دو مدال نقره جهان تصریح کرد: پس از درد شدید به پزشک مراجعه کردم و با گرفتن عکس MRI پزشکان اعلام کردند که به دلیل  آسیب دیدگی شدید از ناحیه مهره گردن نه تنها دیگر نمی‌توانم کشتی بگیرم بلکه در شرایط فعلی حتی حق نرمش کردن هم ندارم.
 
وی که از این اتفاق به لحاظ روحی شرایط مناسبی نداشت، عنوان کرد: از گفتن این صحبت‌ها واقعاً متأسفم اما باور کنید در این مدت هیچ یک از مسئولان نه تنها علت غیبتم را از میادین کشتی جویا نشد بلکه حتی یک زنگ هم به من نزدند.
 
گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: به عنوان کشتی‌گیری که تاکنون 4 بار توانسته پرچم مقدس ایران اسلامی را در میادین بزرگ به اهتزار درآورد از مسئولین فدراسیون کشتی و کمیته ملی المپیک تقاضا دارم موضوع آسیب دیدگی من را جدی بگیرند و شرایطی را فراهم آورند تا با مراجعه به پزشکان متخصص زیر نظر آنها معالجه شوم تا شاید بتوانم دوباره به ورزش قهرمانی ادامه دهم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۲۷ آذر ۱۳۹۲
خیلی ناراحت شدم
براتون ارزوی سلامتی میکنم
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۲۱:۲۰ ۲۶ آذر ۱۳۹۲
تا وقتي بدردشون بخوري نگات ميكنن وقتي اسيب ديدي و كنار رفتي ميندازنت دور كسي ك عمرشو واسه ورزش گذاشته حقش بيشتر ازيناست ...
متاسفم صادق جان
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۰:۰۳ ۲۶ آذر ۱۳۹۲
خسته نباشی قهرمان
از کی انتظار داری اینها این موضوع را درک نمی کنند که باید زنگ بزنند یا نزنند .اینها سراغ اقوام مریضشان نمی روند .