مديركل ورزش و جوانان خوزستان گفت: وسايل اياب و ذهاب براي تماشاگران ديدار فولاد و پرسپوليس در نظر گرفته مي‌شود و مشكلي در اين زمينه نخواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ فرامرز كياني‌زاده اظهار كرد: اتوبوسراني براي ديدار فولاد و استقلال خوزستان خدماتي ارائه داد و اتوبوس‌هايي را براي رفت و آمد تماشاگران در نظر گرفت.

 

وي بيان كرد: مطمئنا تدابيري در اين زمينه انديشيده شده است. به هر حال اين كاري استاني است و در چنين مواقعي مسوولان استان از هر چه هست مي‌گذرند، تا در خدمت مردم باشند. رفت و آمد تماشاگران هم موضوعي است كه مسوولان براي حل آن، تلاش خود را مي‌كنند.

 

مديركل ورزش و جوانان خوزستان بيان كرد: باتوجه به اين‌كه اتوبوسراني براي رفت و آمد تماشاگران در دربي اهواز اتوبوس‌هايي را در نظر گرفت و با ما همكاري كرد، قطعا براي ديدار فولاد و پرسپوليس هم اين اتفاق مي‌افتد. در اين جا هم از پيگيري‌هاي مديرعامل سازمان اتوبوسراني اهواز و فرمانداري تشكر مي‌كنم.

 

وي خاطرنشان‌كرد: اعتقاد من بر اين است كه مسوولان براي حل مشكلات مردم، مشكلي ندارند و وقتي صحبت از منافع مردم است، قطعا مسوولان استان با يكديگر هم‌پيمان هستند تا مشكل مردم را حل كنند. تماشاگران براي ديدار فولاد و پرسپوليس اصلا مشكلي نخواهند داشت.

 

كياني‌زاده درخصوص اين صحبت مديرعامل سازمان اتوبوسراني اهواز كه در زمينه ارايه خدمات از سوي اين سازمان بايد بين اداره‌كل ورزش و جوانان استان و باشگاه‌ها جلسه‌اي برگزار و به توافق برسند، گفت: انشاالله اين جلسه هم تشكيل خواهد شد ولي به اين صورت نيست كه تا اين جلسه تشكيل نشود، سازمان اتوبوسراني با ما همكاري نكند؛ آن‌ها خدمات ارائه مي‌دهند و با ما همكاري مي‌كنند./ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.