سیاوش اکبرپور بازی فردا را سخت عنوان کرد و ابراز امیدواری نمود استقلال بتواند به هفتمین برد پی‌درپی خود دست پیدا کند

به‌گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، سیاوش اکبرپور بازی فردا را سخت عنوان کرد و ابراز امیدواری نمود استقلال بتواند به هفتمین برد پی‌درپی خود دست پیدا کند.

 *چه پیش‌بینی از بازی با استقلال‌خوزستان داری؟

 ما بازی ‌آسانی را پیشرو نداریم همان‌طور که تا به امروز هیچ دیدار آسانی هم نداشتیم. همه دیدارها برای ما سخت و حساس هستند و باید خیلی تلاش کنیم تا به برد برسیم. استقلال‌خوزستان از جمله تیم‌های خوب و آماده لیگ است. بازیکنان و مربی جوانی دارد و همان‌طور که در بازی رفت مقابل ما خوب ظاهر شد در دیدار فردا هم می‌تواند خوب ظاهر شود از این‌رو ما به هیچ‌وجه این تیم را دست‌کم نمی‌گیریم و حتماً طوری بازی می‌کنیم که بتوانیم به پیروزی رسیده و صدرنشینی خود را حفظ کنیم.

*استقلال بازهم برای این دیدار با کمبود بازیکن مواجه است؟


 این مشکل را ما از اول فصل داشتیم و هیچوقت هم دست‌بردار ما نبوده است. متاسفانه الان هم مصدوم زیاد داریم و من امیدوارم یک روز برسد که بازیکنان مصدوم ما به پایان برسند و بالاخره استقلال بتواند با یک تیم کامل به مصاف حریفان خود برود.

 *شرایط خودت چه طور است؟


 خوشبختانه شرایط خوبی دارم و در این چند روز هم تمرینات خوبی را سپری کردم تا هیچ مشکلی از نظر آمادگی نداشته باشم و بتوانم در صورت صلاحدید کادرفنی، استقلال را در دیدار فردا همراهی کنم.

*چرا این فصل کمتر گل می‌زنی؟


 با تشخیص کادرفنی در بیشتر بازی‌ها به عنوان هافبک نفوذی به میدان رفتم و به خاطر همین کمتر شانس گلزنی پیدا کردم، اما مثل هر بازیکنی دوست دارم برای تیمم گلزنی کنم و اگر فرصت خوبی نصیبم شود حتماً از  آن استفاده می‌کنم.


 *بعد از بازی‌ با استقلال‌خوزستان باید به مصاف پرسپولیس بروید؟ چه پیش‌بینی از دربی داری؟

هنوز صحبت کردن در مورد دربی خیلی زود است. ما همه فکر و ذکرمان معطوف به بازی با استقلال‌خوزستان است و الان اصلاً درمورد دربی فکر نمی‌کنیم تا با کسب یک پیروزی خوب خود را آماده بازی با پرسپولیس کنیم.
برچسب ها: اکبرپور ، امیدواری ، دربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
استقلالی 3 اتیشه
۲۱:۵۶ ۲۰ دی ۱۳۹۲
انشا الله اس.خوزستان رو میبریم و با اختلاف چهار امتیاز نسبت به ... صدر نشین می مانیم
آخرین اخبار