سرهنگ كارآگاه خسروي از انهدام باند سرقت خودرو و داخل خودرو پرايد با 53 فقره سرقت در استان اصفهان خبر داد.

سرهنگ كارآگاه خسروي در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران اعلام اين خبر اظهار داشت: در پي وصول خبري مبني بر فعاليت باند بزرگ سارقان خودروي پرايد در استان اصفهان قرار گرفت.  
 
سرپرست پليس آگاهي استان اصفهان تصريح نمود: در حين تحقيقات ماموران كلانتري 20 موفق به دستگيري يك نفر از سارقان باند سرقت خودرو پرايد به هويت "رضا- ص" شدند و براي انجام تحقيقات تخصصي وي را به پليس آگاهي دلالت دادند.  
 
سرهنگ كارآگاه افزود: در آگاهي بازجويي هاي فني و تخصصي از متهم صورت پذيرفت كه وي به 43 فقره سرقت خودرو 10 فقره سرقت داخل خودرو پرايد اعتراف و همدست خود را به هويت "خشايار- م" معرفي كه او نيز در عملياتي ضربتي توسط كارآگاهان دستگير گرديد.  
 
وي اظهار داشت: تحقيقات كارآگاهان تنها به دستگيري سارقان اصلي اين باند ختم نشد، آنها توانستند با بازجويي‌هاي كارشناسانه خود دو مالخر اين پرونده را شناسايي و با زير نظر گرفتن پاتوق‌هايشان هر دو مالخر را در دو عمليات جداگانه دستگير و از مخفيگاهشان اموال مسروقه متعددي كشف گرديد. مالخران به هويت "رشيد- ل" و "محسن- م" با ديدن دستبند بر دستان "رضا- ص" چاره اي جز اقرار براي خود نديدند و صراحتا به بزه انتسابي اقرار نمودند.  
 
سرهنگ كارآگاه با بيان اين كه متهمان به مراجع قضايي معرفي گرديدند به همشهريان توصيه نمود: بر روي خودروي خود لوازم ايمني (نظير سوئيچ مخفي، قفل سوئيچي، دزدگير، قفل پدال و فرمان،‌محافظ كامپيوتر خودرو و ساير وسايلي كه از باز نمودن درب خودرو و روشن نمودن آن توسط سارقين جلوگيري مي‌كنند و يا حداقل آن را به تاخير مي‌اندازند) نصب و تا حد امكان سعي كنيد خودروي خود را در پاركينگ‌هاي داراي نگهبان پارك نمايد.  
 
ايشان ادامه داد: اگر خودرويتان دچار مشكل فني شد كه براي حل آن به كمك ديگران نياز داشتيد خودتان پشت فرمان بنشينيد و بقيه كارها نظيرهل دادن خودرو را به ديگران بسپاريد. 

انتهاي پيام/
برچسب ها: دستگیری ، باند ، سارق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار