برای داشتن پوستی سالم یکی از راه‌ها رساندن مایعات به بدن است و این کار را می‌توان از طریق خوردن برخی نوشیدنی‌ها انجام داد.

محمدرضا فلاحت متخصص پوست، مو و زیبایی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، گفت: ‌تغذیه و رژیم غذایی تأثیر بسیار زیادی بر "پوست" صورت و بدن و زیبایی آن دارد که برخی از خوراکی‌ها در شاداب‌تر شدن پوست بسیار دخیل هستند و با خوردن آنها می توان از بروز چین و چروک و شل‌شدگی و افتادگی صورت پیشگیری کرد.

وی افزود: یکی از بهترین نوشیدنی‌های مناسب برای پوست چای سیاه است که البته این نوشیدنی به دیگر اعضای بدن نیز کمک می‌کند تا فعالیت خود را به درستی انجام دهد.

وی در ادامه گفت: چای دارای آنتی‌اکسیدان‌های برای پوست بوده و می‌تواند به از بین رفتن رادیکال‌های آزاد سطح پوست کمک بسیاری کند.

وی تصریح کرد: یکی از بهترین انواع چای، چای سیاه است که مصرف بیش از حد آن نیز برای فرد می‌تواند بسیار خطرناک باشد و بهتر است حداقل دو لیوان در روز چای برای شفاف و جوان‌کنندگی پوست مصرف شود.

وی در خصوص نوشیدنی دیگر جهت زیبایی پوست گفت: قهوه نوشیدنی است که حاوی مقدار زیادی کافئین بوده و می‌‌تواند از پوست شما در مقابل چین و چروک مراقبت کند.

وی در خاتمه گفت: قهوه همچنین یک نوشیدنی بسیار مفید برای زمانی‌ است که فرد پوستش بسیار خشک و آسیب‌دیده شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: نوشیدنی ، پوست ، زیبایی ، رژیم ، غذایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار