اظهارات قابل توجه تاج زاده در حالی توسط همسر وی فخرالسادات محتشمی پور در یکی از شبکه های اجتماعی معاند منعکس شده که وی مدعی است این اتهامات در جهت دفاع از حقوق مرتضوی ابراز شده است .

به گزارش خبرنگار گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، مصطفی تاجزاده عضو شورای مرکزی حزب منحله مشارکت و از مهره  های اصلی فتنه 88 ،در حال سپری کردن دوران محکومیتش  اتهاماتی را به سعید مرتضوی ریاست سازمان تأمین اجتماعی در دولت گذشته نسبت داده که در نوع خود قابل توجه است.

این محکوم امنیتی در ملاقات با همسرش با طرح ادعاهایی در حالیکه ژست رعایت حقوق شهروندی افراد را دارد بدون آنکه  محکمه ای در دستگاه قضا برای برخی از این موارد برگزار شده و مرتضوی را در این خصوص مجرم شناخته باشد،اتهاماتی را همراه با توهین  به سعید مرتضی وارد کرده است.

فخرالسادات محتشمی پور همسر تاج زاده اظهارات وی را در یکی از شبکه های اجتماعی معاند اینگونه منعکس می کند :”  نکته مهمی را هم همسرجان ( مصطفی تاج زاده ) در رابطه با دفاع از حقوق انسان ها حتی اگر جانی باشند، داشت که برای من خیلی جالب بود و ایشان را به غایت تحسین کردم:
"مرتضوی از نظر من یکی از بدنام ترین چهره های سیاسی است که اتهامات بزرگی مثل جلادی مطبوعات، جعل اسناد به کرات (از جمله درمورد قتل خانم زهرا - ک  و کهریزک)، دروغ گویی (برای نمونه این که گفته بود من در جریان کهریزک نبودم )، شرکت در قتل خانم زهرا - ک  و اتهامات مالی را در کارنامه خویش دارد. همه این ها درست اما همین آدم با همین سابقه کثیف و انجام اقدامات غیرقانونی، حقوقی دارد که از جمله این حقوق آن است که وقتی علیه او در رسانه ای گزارشی داده می شود باید بتواند در همان رسانه از خود دفاع کند.”

 وی در ادامه با انتقاد از رسانه های اصلاح طلب در خصوص سانسور برخی دفاعیات مرتضوی اظهار می دارد:” این که هشت روزنامه ای که گزارش علیه او دادند و پاسخ او را منتشر نکردند، درست نیست. و این اشتباه از سوی روزنامه های اصلاح طلبان خیلی بزرگ تر و غیرقابل اغماض تر است چرا که ما باید از حقوق مخالفانمان حتی اگر جنایت کرده باشند دفاع کنیم تا بتوانیم این حقوق را نهادینه کنیم. آدم ها به خاطر جنایاتشان باید محاکمه و مجازات شوند و در همان حال باید حقوقشان پاس داشته شود.



لازم به ذکراست مطابق قانون اتهام زنی علیه افراد بدون ادله و مدرک و قبل از اثبات آن در دادگاه صالح  خود می تواند جرم تلقی شده و اتهام زننده مورد تعقیب قضایی قرار گیرد. جدا از آن براساس رعایت اخلاق نیز نفی اینگونه اظهارات غیر مسئولانه قبل از اثبات است که باید همواره در نظر داشت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.