محسن سمیعی‌زاده سرپرست دبیری فدراسیون شنا گفت: سال آینده شناگران ملی پوش کشورمان رویدادهای بزرگی را در پیش دارند که باید از هم اکنون برای آنها برنامه‌ریزی کرد.

محسن سمیعی زاده، سرپرست دبیری فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: ما سال آینده 2 رویداد بسیار مهم و حساس را در پیش داریم نخست حضور در مسابقات آسیایی کره جنوبی و سپس شرکت در پیکارهای قهرمانی جهان در مسافت کوتاه یا سرعت.
 
وی تصریح کرد: طبق فراخوان سرمربی تیم ملی، شناگران منتخب در مرحله نخست به طور هماهنگ و غیرمتمرکز برنامه‌های تمرینی خود را در شهرهای مربوطه زیر نظر مربیان منتخب فدراسیون دنبال می‌کنند. 

وی گفت: قرار است مرحله دوم این اردوهای تمرینی و آماده‌سازی طی 20 روز در بهمن ماه سال جاری به طور متمرکز در یکی از استان‌های کشور دنبال شود. 

سرپرست دبیری فدراسیون شنا در ادامه یادآور شد: کادرفنی تیم ملی و اعضای کمیته فنی شنا از شناگرانی که در طول سال در مسابقات مختلف رکوردهای خوبی را کسب کرده‌اند برای حضور در تمرینات آماده‌سازی دعوت کردند. 

سمیع‌زاده گفت: با توجه به آن که مرحله اول تمرینات صرفا به منظور هماهنگی میان مربیان، شناگران و اعضای کادر فنی تیم ملی است هیچ ریزشی در این مرحله شاهد نخواهیم بود و مرحله دوم هم با این تعداد شناگر برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: سمیعی زاده ، شنا ، شیرجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار