تبيين نقش نوين اسلامي و سبك زندگي اسلامي در دانشگاه‌ها امري ضروري است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل،‌ حجت‌الاسلام اصغر ركوفيان،‌ نماينده دفتر نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي كه ميزبان ششمين كارگاه ائمه جماعات دانشگاه‌هاي علوم پزشكي استان تهران بود،‌ افزود:‌ كارگاه ويژه ائمه جماعات دانشگاه‌هاي علوم پزشكي تهران هر ترم در قالب يك كارگاه برگزار مي‌شود.

وي موضوع تمدن نوين اسلامي و سبك زندگي اسلامي را از موضوعات مورد نياز جامعه دانست و افزود:‌ اين موضوع مي‌تواند يك بازنگري و آسيب‌شناسي براي زندگي حال حاضر مردم را درپي داشته باشد كه اين موضوع نيازمند برنامه،‌ كار و تلاش مستمر است.

ركوفيان اظهار داشت: جهان امروز در حال تغيير و نظم جديدي است و شناخت اسلامي و جايگاه ايران و نقش ائمه جماعات در اين جريان بسيار مهم است.

وي گفت: بسياري از مشكلات امروز جامعه ريشه در هويت و شخصيت ما دارد كه در رفع آسيب‌ها بايد تمدن نوين و سبك زندگي اسلامي را بازنگري كرد.

ركوفيان با اشاره به خيل جمعيت دانشجويان و جوانان در جامعه افزود:‌ اميد است با برگزاري اين كارگاه‌هاي و تعامل هرچه بيشتر ائمه جماعات با دانشجويان شاهد اثرات مثبت و سازنده باشيم.

گفتني است بررسي جايگاه تامين، حس و ارتقاء سلامت بر سبک زندگي، سبک زندگي و تمدن نوين اسلامي در اين کارگاه و با حضور ائمه جماعات دانشگاههاي علوم پزشکي استان تهران مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

انتهاي پيام/

برچسب ها: دانشگاه ، اسلامی ، ضروری ، نوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.