مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 19 از بر پایی ایستگاههای سلامت تغذیه سالم در محلات این منطقه خبر داد.

فاطمه داداش زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح بر پایی ایستگاههای سلامت تغذیه سالم در محلات 13 گانه منطقه 19 در دستور کار اداره سلامت شهرداری این منطقه قرار دارد.  
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح از 14 تا 20 دی ماه سال 92 در سراهای محلات منطقه 19 با ارائه خدمات رایگان پزشکی، سنجش قند خون و فشار خون در دست اجرا است.  
 
داداش زاده با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: در این طرح ویژه برنامه های سلامت همزمان با هفته ملی بسیج همگانی تغذیه از 14 تا 20 دی ماه سالجاری درمحلات 13 گانه منطقه 19 برگزار خواهد شد.  
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برپایی ایستگاههای سلامت در سراهای محلات 13 گانه منطقه 19، برگزاری جشنواره های غذایی در سراهای محلات شریعتی جنوبی، نعمت آباد، خانه سلامت امام علی(ع)، مسجد شهدای جعفر آباد از اقدامات اجرایی این طرح است.  
 
داداش زاده در پایان با اشاره به اقدامات دیگر اداره سلامت شهرداری منطقه 19 افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در بوستان ولایت و مدارس منطقه 19، برگزاری دوره های آموزش خانواده و تغذیه سالم، مدارس و مصرف صحیح نمک و روغن، رسانه در مصرف صحیح نمک و روغن در جامعه، نقش مادر در مصرف صحیح نمک و روغن و تغذیه سالم از اقدامات دیگر اداره سلامت شهرداری منطقه 19 است.  
 
انتهای پیام/  
 
 

برچسب ها: ایستگاه ، سلامت ، تغذیه ، سالم ، محلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار