استاندار قم در پیامی تاکید کرد:یوم الله 19 دی یادآور روزي است كه مردم ظلم ستيز قم با رهبري پيشوا و مقتداي خود امام خميني (ره) و هم پيوستگي زايدالوصف با روحانيت معظم در امر دفاع از اسلام به مقابله با سرنيزه عمال بي حيثيت اجانب پرداختند و اسطوره كتاب انقلاب شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ پیام صالحی نژاد حاکی است: فرياد پرخروش و هم آهنگ مردم ولايت مدار و بابصيرت قم در روز 19 دي ماه سال 1356 خواب دژخيمان رژيم دست پرورده و خائن پهلوي را برآشفت و اين غيورمردان با سرخي خون خود و آبياري درخت اسلام زمينه ساز حماسه اي تاريخي و ماندگار شدند كه تا ابد همچون برگ زريني بر تارك انقلاب اسلامي مي درخشد.

پیام ادامه یافته است: ميوه پر بار انقلاب سال 1357 استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي بود كه موجب الگو شدن حركت عظيم مردمي با اتكا به حبل المتين الهي و رهبري مرجع شيعيان جهان شده و موجبات بيداري اسلامي در سطح منطقه و جهان را مهيا نموده است.

در این پیام اضافه شده است: امروز با گذشت بيش از سه دهه از اين حركت عظيم و رويش جوانه هاي ايثار و از خودگذشتگي، مردم ولايت مدار قم همچنان در صيانت از ارزش‌هاي انقلاب اسلامي و آرمان‌هاي ناب امام خميني (ره) و نائب بر حقش رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله العظمي خامنه اي لبيك مي گويند و با مشت پولادين خود دهان مستبدان و زورگويان استكبار جهاني را نشانه مي روند. /س

برچسب ها: قم ، پیام ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.