شهردار جبالبارز گفت: روزانه حدود 400 لیتر سوخت در منطقه نیازمند هستیم و تقاضا داریم سهمیه سوخت به طور مستقیم ‌به منطقه منتقل و در شهرداری ذخیره شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محمدرضا سعیدی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد حوادث غیرمترقبه در این شهرستان اظهار داشت: طی روزهای اخیر با توجه به اوضاع نامساعد جوی ستاد بحران در بخش جبالبارز تشکیل شد و تمام نیروها از ابتدا فعال بودند.

وی با اشاره به اینکه هیچ‎گونه آب‌گرفتگی در سطح معابر شهر رخ نداد، افزود: هنگام بارش برف از همان ساعت‎های اولیه برف‎روبی معابر سطح شهر انجام گرفت.

سعیدی تصریح کرد: اما در سطح روستاهای آبگرم، گراغان و شهید سعیدی به دلیل کمبود سوخت نتوانستیم تاکنون مسیرهای مسدود آن‏ها را باز کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما روزانه حدود 400 لیتر سوخت در منطقه نیازمند هستیم، ابراز داشت: تقاضا می‎شود تا سهمیه سوخت به طور مستقیم از شرکت پخش فرآورده‎های نفتی به منطقه منتقل و در شهرداری ذخیره شود.

حسین احمدیوسفی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان جیرفت نیز اظهار داشت: از بخشداران تقاضا می‎شود که به دهیاران دستور دهند تا واحدهای قدیمی افرادی را که در گذشته وام گرفته و هم‎اکنون در واحد جدید سکونت دارند، تخریب تا خسارتی در این مورد به کسی وارد نشود.

بهروز پناهنده شهردار بلوک گفت: در پی بارندگی‎های اخیر شهرداری جبالبارز، بخشداری‎های مرکزی، اسماعیلیه و ساردوئیه و اداره راه و شهرسازی همکاری لازم را با شهرداری بلوک انجام دادند.

وی افزود: همچنین با همکاری بخشداری اسماعیلیه چند روستای مجاور شهر بلوک را که دچار آب‎گرفتگی شده بودند، شن‎ریزی کردیم.

پناهنده تصریح کرد: با توجه به اینکه بلوک زیردست سیلاب‎های فصلی بخش مرکزی به ویژه دهستان اسفندقه است که می‎تواند، آسیب جدی به قنوات برساند.

وی ابراز داشت: با توجه به اینکه بخش اسماعیلیه منطقه بزرگ و وسیعی است و حدود 30 هزار هکتار سطح زیر کشت محصولات کشاورزی دارد، نیاز به یک ایستگاه هواشناسی در مرکز شهر بلوک دارد.

پناهنده عنوان کرد: با توجه به وسعت شهر بلوک و مشکلات بحران آب در این منطقه پوسیدگی لوله‎های آب آشامیدنی می‎تواند، مشکل‎ساز شود که نیازمند همکاری امور آب و فاضلاب شهری هستیم.

انتهای پیام/م
برچسب ها: کرمان ، سوخت ، بارش ، برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.