امروزه گسترش شهرها و تبدیل زندگی سنتی به مدرن نیاز به وسیله نقلیه عمومی را ملزم می‌سازد تا شهروندان بتوانند به راحتی تردد کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، امروزه با توجه به گسترش شهرها و تبدیل زندگی سنتی به مدرن نیاز به وسیله نقلیه عمومی را ملزم می‌سازد تا شهروندان بتوانند به راحتی و با سهولت تردد کنند.
 
از این رو شهرداری منطقه نه با گام‌های موثر راه را برای شهروندان هموار ساخته است.
 
عملیات همسطح‌سازی ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی در سطح منطقه نه آغاز شده است و در حال حاضر ایستگاه بوتان جنوبی واقع در خیابان شمشیری تکمیل شده است.
 
همچنین، عملیات تعویض صندلی‌های فرسوده و شکسته ایستگاه‌های حمل و  نقل عمومی در سطح منطقه در دستور کار قرار گرفته است.  
 
تعمیر و ترمیم روشنایی ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی درسطح منطقه از اقدامات دیگر این اداره است.
 
بر اساس این گزارش مجهز بودن 40 ایستگاه اتوبوس در سطح منطقه به سیستم سولار و تعمیر، مرمت و نوسازی پلی کربنات سقف 30 ایستگاه در سطح منطقه، تعویض کلیه شیشه‌های شکسته ایستگاه‌ها اتوبوس سطح منطقه و ارائه آمار ایستگاه‌های اتوبوس فاقد نقشه هدایت مسیر به شرکت نشر شهر جهت نصب نقشه در بهمن ماه سال‌جاری از دیگر اقدامات شهرداری منطقه نه است.
 
این گزارش می‌افزاید:‌ آغاز تعویض تابلوهای ایستگاه‌های اتوبوس  با طراحی جدیدی و همچنین نصب هشت عدد تابلوی راهنمای مسیر در بزرگراه یادگار امام (ره) و فتح به متراژ 50 متر مربع و اجرای عملیات طرح اصلاح هندسی در بزرگراه فتح حدفاصل خیابان عبداللهی- درخشنده به متراژ 950 متر طول که شامل جدول‌گذاری، تخریب آسفالت و بیش از هزار متر عملیات خاکبرداری می‌باشد.
 
نصب پله‌های پل عابر پیاده واقع در بلوار 45 متری زرند نرسیده به پل شیر پاستوریزه مقابل چاپخانه قلم‌چی از دیگر اقدامات این اداره است.
 
نصب پله‌های پل عابر پیاده واقع در بلوار 45 متری زرند نرسیده به پل شیر پاستوریزه مقابل خیابان بهار و آغاز عملیات تجهیز پایانه شمشیری و نصب سر1ناه جهت ساماندهی خطوط تاکسی در پایانه از فعالیت‌های اجرایی این منطقه است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: وسیله ، نقلیه ، عمومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار