مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با اعلام اینکه هیچ نقشی در بازگشت مجید جلالی نداشتم گفت: متن استعفایم را آماده کردم و از تراکتورسازی خواهم رفت.

حمیدزینی زاده مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در خصوص اتفاقات اخیر تیم تراکتورسازی تبریز به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من از ابتدای فصل به هیچ وجه موافق حضور مربی داخلی در تیم تراکتور سازی نبودم همه‌ی اتفاقاتی که در تیم افتاد به عدم تخصیص منابع کافی در تیم برمی‌گردد.

وی افزود: متاسفانه منابع مالی تیم تراکتور در حد و اندازه‌های مربی خارجی نبود و ما به ناچار مجبور شدیم از گزینه داخلی استفاده کنیم.

زینی زاده در خصوص انتخاب جلالی سرمربی تیم تراکتورسازی عنوان کرد: به هیچ وجه موافق جلالی نبودم و به این سرمربی اعتقادی نداشتم لذا با انتخاب هیئت مدیره وی انتخاب شد و فراموش نکنید من خودم به عنوان مدیرعامل تیم فقط صاحب یک رای هستم .

مدیرعامل تیم تراکتورسازی تبریز ادامه داد قطعاً معتقدم گزینه‌های خارجی بسیار بهتر از جلالی هستند و اگر ما به این رده در جدول لیگ برتر رسیدیم نتیجه‌ی انتخاب نادرست هیئت مدیره و سرمربی گری جلالی بوده است.

وی در خصوص اقدامات مدیرعامل گفت: ما وظیفه داشتیم از وی حمایت بکنیم نواقص کار را برطرف سازیم از وی حمایت کردیم هوادارن و رسانه‌ها را هم سو و متحد ساختیم به امید این که تیم تراکتور سازی نتیجه لازم را بگیرد اما متاسفانه چنین اتفاقی نیافتاد.

زینی زاده در خصوص استعفای جلالی عنوان کرد: وقتی جلالی استعفا داد من این مطلب را با هیئت مدیره مطرح کردم بنابراین شد جایگزینی برای وی تعیین شود .


در این اوضاع و شرایط تونی بهتر می‌تواند انرژی منفی را به مثبت تبدیل کند من موافق حضور تونی بودم اما هیئت مدیره مخالفت کرد و خواهان بازگشت مجید جلالی شدم.

وی در خصوص بازگشت جلالی نیز تصریح کرد: مجید جلالی با باشگاه تسویه حساب کرده بود و قرار عازم تهران شود در جلسه‌ای که با مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی تشکیل شد اعضای هیئت مدیره، جلالی و خودم در این جلسه حضور داشتیم و پس از شنیدن نظرات به این نتیجه رسیدیم که جلالی در تیم ماندنی شوند و از آمدن تونی الیویرا منصرف شدم در واقع این تصمیمات اولیه و ثانویه هیئت مدیره است ومن به غیر از رای خودم هیچ رای دیگری نداشتم.

حمیدزینی زاده در خصوص نابسامانی‌های اخیر تراکتورسازی گفت: متاسفانه انسجام لازم ونظم و ترتیب تیمی در باشگاه ما وجود ندارد وبه نظر من باید عامل تفرقه افکنی درتیم بررسی شود وقتی من مدیرعامل با هیئت مدیره هماهنگ نیستیم آیا در این شرایط ماندن من به صلاح است.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در ادامه‌ی مصاحبه از استعفای صریح خود خبرداد و گفت: با توجه به وجود عامل تفرقه در تیم و ناهماهنگی‌های موجود از همه‌ی هواداران خداحافظی می‌کنم وبرای تیم تراکتورسازی آرزوی موفقیت را دارم و امیدوارم این تیم با سرمربیگری جلالی وهیئت مدیره بتواند در لیگ جام حذفی و آسیا افتخار آفرینی کند ما به تصمیم هیئت مدیره احترام می‌گذاریم و رسماً استعفای خود را اعلام می‌کنیم.

وی ادامه داد: من متن استعفایم را نوشته‌ام و این متن را آماده کرده تا برای تاییده‌ای نهایی هیئت مدیره نظر خود را ابلاغ کنند. من در تیم تراکتور نمی‌مانم امیدوارم در جام های پیش‌رو موفق باشند.

زینی زاده در خصوص عدم هماهنگی خود با هیئت مدیره گفت: با هیئت مدیره تعامل خاصی نداریم زیرا هیئت مدیره به نظرات من که در جهت موفقیت تراکتورسازی‌است احترام نمی‌گذارد و فردا صبح برای پیگیری استعفام عازم تهران خواهم شد.

مدیرعامل تراکتورسازی تبریز در خصوص اتخاذ برنامه 5 ساله از جلالی اعلام کرد من از جلالی هیچ برنامه‌ای نخواسته بودم این درخواست هیئت مدیره بود که با جلالی موافقت کرده واز وی برنامه 5 ساله بخواهند.

پورجمشیدیان رییس هیئت مدیره در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود از وی برنامه‌ی 5 ساله بخواهند در حالی که این تصمیم موافق نظر من نبود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم همه‌ی این اتفاقات در نهایت منجر به موفقیت تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید مهدی هاشمی
۱۶:۵۰ ۲۲ دی ۱۳۹۲
برو به سلامت تراکتور بدون تو جون می گیرد منافعت درخطر افتاد می خواهی بروی تیم در حد عالی است جایگاهش راهم همه قبول دارند نکنه خیال بافی در سر داشتی ومی خواستی استقلال -پیروزی -فولاد نفت را دست کم بگیری خیلی خیال بافی داداش برو برو خدا خیرت دهد
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۱:۲۵ ۱۸ دی ۱۳۹۲
خوب کاری کردی آفرین به شما ، تراکتور با جلالی موفق نمی شود
Iran (Islamic Republic of)
فوتبالدوست
۲۰:۲۱ ۱۸ دی ۱۳۹۲
آقای زینی زاده همه واقف به کارها و اقدامات مثبت و موثر شما هستند ، و از اینکه از اول مخالف استخدام جلالی بودید نیز از اخطار بجای هفته دومتان برای همه مان اثبات شده است، ایکاش همان روزها حقایق را میگفتید و هوادار را در جریان واقعیات میگذاشتید و کار مثل الان به جاهای باریک نکشیده بود ، احتمالا نخواسته اید حاشیه ایجاد شود ، ولی بیان حقایق ایجاد حاشیه نیست رفع و دفع بلایا و اشکالات است . آوردن بازیکنان خیلی بهترازسال پیش و آمدن کرار همگی نشان از مدیریت بهتر شما نسبت به مدیریت قبلی است .هر چند آمدن تونی هم یادگاری ایشان و لی بردن مظلومانه و خائنانه او یکی از خیانتهای نابخشودنی آقای جعفری هست که تمامی نمرات خوب ومثبت ایشان را شست و به باد داد .
سقف توان آقای جلالی همین رده های نیمة دومی جدول است. کارنامه ایشان در تیم فولاد ،یعنی همان فولادی که با آقای فرکی چه نتایج خوبی میگیرد و چه بازیهای زیبائی انجام میدهد و کارنامه شان در تراکتوری که با تونی و قلعه نوعی و کمالوند سر به آسمانها میسایید اصلا قابل قیاس نیست و خیلی سیاه و ملال انگیز است .
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۹:۰۵ ۱۸ دی ۱۳۹۲
اگه تو بری میبینی تراکتور پیشرفت میکنه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۸:۳۱ ۱۸ دی ۱۳۹۲
زنده باد زینی زاده
Iran (Islamic Republic of)
مانیا
۱۸:۲۳ ۱۸ دی ۱۳۹۲
اگه شما می خواستید تیمتون قهرمان بشه که تو شرایط خوب مربی عوض نمی کردید کارتون غیر حرفه ای بود به تیمتون لطمه زدید اقای جلالی بهترین مربی ایران
آخرین اخبار