مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 3 ‌از برگزاری جشنواره آش ویژه بیماران دیابتی در این منطقه خبر داد.

مسائلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: جشنواره آش ویژه بیماران دیابتی همزمان با هفته ملی بسیج همگانی تغذیه در محلات و نواحی منطقه سه برگزار خواهد شد.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: ‌این جشنواره همزمان با هفته ملی بسیج همگانی تغذیه از 14 تا 20 دی ماه سال‌جاری در محلات و نواحی منطقه سه برگزار می‌‌شود.
 
مسائلی با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: ویژه برنامه‌های سلامت با برگزاری 57 برنامه در محلات و نواحی منطقه سه از 14 تا 20 دی ماه سال‌جاری با مشارکت و همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه سه و اداره سلامت منطقه در حال برگزاری است.  
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری جشنواره آش ویژه بیماران دیابتی در خانه‌های سلامت منطقه از جمله خانه سلامت زرگنده از ساعت 10 تا 12 به منظور استفاده صحیح مصرف نمک و روغن و تغذیه سالم از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
مسائلی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه سه افزود:‌ اجرای طرح پیشگیری از بیماری‌ها با مصرف صحیح نمک و روغن، همایش مصرف روغن و نمک در سبد خانواده و بوفه مدارس، مشاوره تغذیه در خصوص کاهش نمک و روغن، کارگاه آموزشی خانواده و کاهش مصرف نمک و روغن، همایش آشنایی با مضرات بی‌رویه نمک  و روغن، مدارس و کاهش مصرف نمک و روغن، کارگاه آموزشی چرا و چگونه مصرف نمک را کاهش دهیم، جشنواره غذای سالم، پخت سالم جشنواره غذا با موضوع تغذیه  در خارج منزل و مصرف صحیح نمک و روغن، سیاستگزاران و کاهش مصرف نمک و روغن، جشنواره غذا با موضوع مصرف درست و صحیح نمک و روغن، همایش چه مقدار مصرف نمک و روغن مفید است، کارگاه آموزشی، آشنایی با مضرات بی‌رویه نمک و روغن، مصرف روغن و نمک در دوران بارداری سنجش فشار خون و قند خون از اقدامات دیگر شهرداری منطقه سه است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: دیابت ، نمک ، روغن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار