مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: داوران و اعضای فدراسیون فوتبال با تیم استقلال تهران همکاری کردند اما آنها شرایط میزبانی و برگزاری بازی را نداشتند.

فاطمه علیپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درخصوص بازی تیم استقلال تهران با تیم ایلام گفت: اینکه اعضای باشگاه استقلال می‌گویند "به ناحق تیم استقلال را بازنده بازی اعلام کردند"، اصلا منطقی نیست. آنها میزبان بازی بودند و باید تمام شرایط را برای برگزاری مسابقه فراهم می‌کردند. زمینی که آنها درنظر گرفته بودند حتی خط کشی هم نشده بود. وقتی بازیکنان به زیر توپ ضربه می‌زدند خاک به هوا بلند می‌شد.

علیپور افزود: باشگاه استقلال اصلا آمادگی برپایی مسابقه را نداشت و با انداختن تقصیر به گردن داوران می‌خواهد اشتباه خود را توجیه کند.

آنها چند ساعت قبل از شروع بازی زمین خود را عوض کردند و علرغم اینکه این کار خلاف مقررات بود،  من با آنها همکاری کردم اما آنها خودشان نتوانستند در آن زمین بازی کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر زمین آنها خط کشی شده بود ما بازی را برگزار می‌کردیم. اما نکته‌ی قابل توجه این است که آن زمین حتی خط کشی هم نشده بود. فوتبال باید بر روی زمین چمن بازی شود نه روی خاک!

به هرحال داوران در مقابل بازیکنان مسئولند. اگر به هر دلیلی در آن زمین بازیکنان آسیب می‌دیدند و مصدوم می‌شدند داوران باید جواب‌گو می‌شدند. من هم اگر جای داوران بودم آن بازی را منحل اعلام می‌کردم.

مسئول برنامه‌ریزی مسابقات گفت: به هرحال تیم حریف و داوران برای این بازی برنامه‌ریزی کرده بودند و خودشان را در روز مقرر به تهران رساندند،  باشگاه استقلال نباید با این سهل انگاری‌ها موجبات لغو بازی را فراهم می‌آورد.

علیپور در ادامه افزود: جای سوال است که این مسائل چرا همیشه برای تیم استقلال پیش می‌آید؟

باید بگویم هیچ‌گونه تبانی و همکاری در کار نبود، تنها علت برگزار نشدن آن بازی زمین نامساعد باشگاه استقلال بود. مقصر اصلی خود آنها بودند.

داوران طبق قانون و مقررات عمل کردند.

 انتهاي پيام/

برچسب ها: فوتبال ، بانوان ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار